miercuri, 1 iulie 2009

Tu cum dai pe punga de plastic?

Unirea, ora 18:30. Imi sunt date 2 variante.
Nu, nu banii sau viata. Fiindca raspunsu' oricum ar fi fost, bani n-am si viata? veziti de treaba , baiete, tu cu siguranta nu vrei viata mea, te asigur eu.
Nu, mi s-a propus sa aleg intre 666 si viata vesnica. Cum de am luat un astfel de pliant? Il imparteau copii mici, si am crezut ca impart chestii anti-drog sau prezervative.
Si ce am primit?
Un eseu de 2 pagine pro-viata vesnica, care pe langa faptul ca imi ziceau sa ma lepad de Satana, imi ziceau sa ma lepad si de celelalte chestii.
Nyappy, sa fie sincera, nu prea crede in Dumnezeu. Asta nu inseamna totusi ca e satanista. Daca nu cred in existenta lui Dumnezeu, n-am cum sa cred in Satana. Pen'ca pana la urma, Satana nu e ceea ce il completeaza pe Dumnezeu?
Totusi, se tot promite aceasta viata vesnica, dar daca e "tzeapa"? S-a intors pana acum cineva innapoi de acolo si a povestit?Cu exceptie persoanele de la OTV, acolo pana si cameramanu' cred ca a gasit-o pe Elodia sau s-a intors macar o data din morti sau de la extraterestrii.
De asemenea, omul prin definitie e un pacatos. Citand pagina[versetul] 2 al acestui pliant frumusel descoperim ca "Daca zicem ca n-avem pacat ne inselam singuri si adevarul nu este in noi". Si care era conditia aia sa primim viata vesnica? Exact sa n-avem pacate. Ceea ce e imposibil. Mie imi miroase deja a escrocherie.
Lucrul care ma sperie este "Imparatia Lui Dumnezeu este aproape". mi-au pus cumva gand rau? Vor credinciosii sa ne lichideze? Cum adica aproape? Eu zic ca e la cel putin 50 de ani departare de mine. That's not near.Not even close.
De asemenea, "Nu va ingrijorati zicand: "Ce vom manca? sau "Ce vom imbraca?""? Hai nu zau. Ce-ar fi sa faceti voi asta. Ziceau cele 10 porunci ca ingrijorarile sunt interzise?[pff, unde erati inainte de teza de la fizica de pe primu' semestru, eram atat de "ingrijorata" ca n-am putut sa dor 2 zile]
Their catch phrase: "Lasa tot si vino!" Pe bune ca as face asta, dar de la o vreme am inceput sa vreau sa invat sa gatesc asa ca daca as lasa tot imi e ca ar arde casa, si as incepe sa ma ingrijorez ca "Eu unde dorm la noapte?"
Si apropo, "Biblia se vesteste zilnic in zona Unirii!". Am ratat concertu' Placebo, dar acum, cum pot rata asa ceva?

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu