luni, 6 iulie 2009

Pune si smantana, ma!

Amu fi pe faza.

Yume.
Dream.
Vis.
Nu, astea nu sunt idei de nume pentru fetita, pisica sau papusa ta Barbie.
Vise.
N-ati avut niciodata un vis de ala caresa fie atat de realist si ciudat incat sa te trezesti gandind "Asta trebuie sa insemne ceva"?
Va zic eu, nu inseamna nimic. Daca esti ruda cu mama Omida, si crezi ca ai puteri de medium, ar putea sa aiba vreo semnificatie, altfel nu.
Ce mai mare tampenie este ca atunci cand cineva viseaza chestii dragute...care isi doresc sa se intample, nu se numesc vise, se numesc premonitii. Tu aseara n-ai visat ca Vasile o sa se indragosteasca de tine, ai avut o premonitie.Tu, Vetuta, care pana acum te-ai bazat numai pe logica, si daca ar fi sa mergi dupa cum iti zice intuitia, te-ai rataci, si la propriu, si la figurat, ai avut o premonitie!
Evident, dupa ce nu se indeplineste revi sa crezi ca era doar un vis. Ca sa vezi a scazut in ierarhie, nenorocitu'!
Un alt lucru pe care l-am observat. Atunci cand visezi ca mori, toata lumea iti zice ceva de genu' "Ti-a murit moartea!". Hai sa mori tu! Imi spui asta doar pentru ca sti ca eu stiu cum as arata cu creierii imprastiati pe un zid sau chiar e pe bune? Daca atunci cand visezi ca mori, moare Moartea, atunci cand visezi ca nasti, naste si Moartea?Sau cand visezi ca esti viu, Moartea ce face?Jubileaza?
De asemenea, atunci cand visezi ca esti fericit, inseamna ca ceva rau ti se va intampla. Toata treaba merge pe ideea ca "Sa moara si capra vecinului". Mergand pe aceasi idee ca mai sus: Daca te simti bine in vis, iti merge prost, daca ai cosmaruri, iti va merge bine? Daca asa e, sa stiti ca eu nu-mi doresc sa-mi fie atat de bine.Va dau si portia mea daca vreti.
De asemenea, siteurile care interpreteaza vise. Alta tampenie care ocupa spatiu degeaba. Adica iti "interpreteaza" visul doar daca contine elemente de astea gen "frunza", "copac", "veverita". N-ati avut niciodata vise in care va plimbatii cu o decapotabila pe strazi din asfalt printre zgarie-nori?Aia ce inseamna?


O paranteza
( )

A doua paranteza
(Everytime you dream your own death, one of the guys above dies.They will be ok, cuz they're anime, but don't you feel sorry for them?)

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu