duminică, 5 iulie 2009

Crosetand apa minerala

Am primit o leapsa. De la Cris. In caz ca am primit-o pe prima, imi pare rau da' am mai facut-o o data. Din moment ce 'Lightning doesn't strike twice in the same place' , va ofer:
http://nyappyliciousuniverse.blogspot.com/2008/11/ala-bala-portocala.html
o postare de pe vremea cand puneam mai mult poze decat scris, si inca scriam "si" ca "shi", si "nimic" "nik". Enjoy!
-Cea de-a doua leapsa-
99 de chestii despre mine(nu sunt sigura ca stiu 99 de chestii despre mine, dar hai sa incercam!)

1.Ma enerveaza cand lumea intreaba de la ce vine Nyappy.
2.Nyappy se naste din "fanatismu' " meu pentru An Cafe.
3.Acum imi place mai mult Gackt.
4.Sunt doar la punctu' 4? credeam ca a trecut mai mult.
5.Tocmai mi-am terminat cel de-al doilea cosplay ,ieri.
6.Stiu ca nu te intereseaza.
7.Si tocmai de aia iti spun.
8.Am observat ceva.
9.Lumea nu imi zice Nyappy.
10.Dar in ultima vreme, nici Ioana.
11.Senzational!m-am ales cu vreo 5 nume noi.
12.Cristina, Ruxandra(doamna), Alina, Suzumiya si Haru.
13.Nu scriu la 13. pentru ca sunt superstitioasa.
14.As fi vrut sa mi se zica Naru.
15.Un lucru pe care il stie aproximativ toata lumea: Nyappy wa otaku desu.
16.Persoane pe care Nyappy le admira: nu sunt.
17.Aceste persoane sunt deja catalogate drept zei.
18. Chiar daca cred in "zei" tot n-am ajuns sa zic vreodata OMMH.Ever.
19.OMMH vine de la "Oh My Minami Haruka"
20.Nu ma laud...
21....dar cred ca pot gati cel mai bun orez din Bucuresti.
22.Si o sa gatesc pentru OnigiriCon.
23.Sper ca acum nu v-ati speriat.
24.Abia astept sa treaca astea 13 zile.
25. Pen'ca pe 18 apare un nou capitol din Kuroshitsuji.
26.Nu-mi plac emoticoanele.
27.Si de mult ori messul.
28.Lumea ar fi mai buna daca oamenii s-ar suna mai mult.
29.Ar trebui sa imi instalez Photoshopu'.
30.Dar nu ca sa editez poze.
31.Ci ca sa desenez.
32.M-am tableta grafica....
33.Dar momentan, nici nu vreau.
34.Cred ca sunt una din putinii oameni care inca nu au sustinut ca s-au saturat.Punct.
35.Si ca vor mai mult.Punct.
36.Si ca vor sa plece.Punct.
37.Eu de obicei ma satur de "ceva", vreau mai mult "ceva", sau vreau sa plec "undeva".
38.Am inceput sa-mi lipesc desene pe usa dulapului.
39.Pe interior.
40.Am 3 deja.
41.Unu' nici nu e facut de mine.
42.Fac parte din procentul Un-cool al planetei.
43.Pen'ca nu ascult Miley Cyrus.
44.Si mi se rupe de Jonas Brothers.
45.Si HSM mi s-a parut unu' din cele mai gay filme ever.
46.Si are si 3 parti.Grr.
47.Parca are si joc.
48.Nu mai vreau ploaie.
49.Cred ca sunt unica.
50.Sau poate nu.
51.Daca ar fi sa aleg o super putere as alege teleportarea.
52.Acum mi-as putea petrece dupa amiaza in Akihabara, nu in camera mea.
53.In opinia mea de pseudo-fashionista...
54.Din nicio garderoba n-are trebui sa lipseasca...o pereche de sosete.
55.Ce v-ati face fara sosete oricum?
56.Pana si Hello Kitty si-a pierdut inocenta.
57.Ce se intampla cu lumea in care traim?
58.Mereu m-am intrebat de ce "hug pillow"urile nu se fac decat cu poze de fete.
59.Poate si fetele vor sa tina ceva im brate cand dorm.
60.Sau unele fete nu vor sa tina alte fete in brate cand dorm.
61.Iar pernele mici nu sunt la fel de kwell.
62.Asta e deja discriminare.
63.Femeile/Fetele ar trebui sa aiba si ele aceleasi drepturi.
64.Sunt nemultumita de pretul figurinelor in Romania.
65.I'm starting to walk on the path of a hikkikomori
66.Cred ca am scris hikkikomori gresit.
67.Nu m-am uitat la Bleach dar simt deja ca n-o sa-mi placa.
68.Am cumparat editia "Shonen Jump"ului care a aparut de ziua mea.
69.Luam autobuzul asta in fiecare zi ca sa ajung la scoala.Slava domnului ca-i vacanta acum.
70.As vrea sa am un iepure ca animal de casa.
71.Sau un soricel.Alb.
72.Sau un Love Neco.
73.As vrea sa devin asistenta lu' Minami Haruka.
74.Sa fiu ceva de genu':tipa care ii pregateste supa sau o chestie asemanatoare. Cartofii prajiti. Orezul.
75.Am o prietena care e nascut cu o zi dupa mine.
76.Ani diferiti totusi.
77.Si o prietena care e nascuta cu o zi inaintea mea.
78.Ani diferiti totusi.
79.Exista sanse sa urlu in 3 pana la 5 secunde.
80.N-am urlat.
81.De ce nu ma putea adopta pe mine Madonna?
82.Inca un pic ,Nyappy, work with me!
83.Imi e foame.
84.The internet is for ....hentai!!!
85.Family guy imi place mai mlt decat South Park
86.Incerc sa umplu ce mi-a mai ramas cu idei random.
87.Am facut gem.
88.De zmeura.
89.Ar trebui sa incep sa mai fac cercei.
90.Imi pare rau Andreea, stiu ca probabil vrei sa ma omori acuma.
91.Promit cerceii tai in cateva zile.Pinky promise!
92.Nyappy e pasionata de Kaidan.
93.Filmele de groaza nipone nu sunt neaparat mai infricosatoare. Desi cateodata ma scoate din minti sa vad ca o fraza complexa care a fost zisa in 2-3 minute este tradusa "Nu, nu e asa"
94.Parca in anu' asta s-a format An Cafe, deci, si Nyappy.
95.Vad lumina.
96.Are we there yet?
97.Now?
98.Mai e putin, ar trebui sa zic ceva destept.Scopul vietii...nu, viata pe alte planete, nu, despre apocalipsa.
99.Salut, mama, sunt la TV!

...parca s-a terminat prea repede....
Ce-ar fi sa continuam asta pe blogu' lu' Amu, Luci si Lolli.Am uitat pe cineva?
A, da, si Hentai.
Tre' s-o faceti, altfel vin si va bantui.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu