miercuri, 12 noiembrie 2008

Ala-bala-portocala


...etto...e~tto....pey am gasit chestionaru asta pe blogul colegutei mele de banca...si ma gandeam sa raspund si yo la el....
1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand
" A vazut un taxi liber venind dinspre Kudanshita..."-the ring, Koji Suzuki
2. Fara sa verificati, cat e ora?
10:30
3. Verificati
10:23
4. Cum sunteti imbracat?
Un maieu mov si pantaloni scurti
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
pe o foaie de hartie...faceam un desen (yo si desenele mele...eh what can i say...i'm hopeless)
6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
pasi,cainele vecinilor,o masina,pasari, o bormasina, shi unu care muta cutii
7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
iesit like iesit din casa? sau iesit out with friends? ca mie imi mai raman libere doar 37 de ore pe saptamana ceea ce inseamna cam 5 ore si ceva pe zi...nu prea am timp sa ies out with my friends...si mai e si faza ca in marea majoritate din cazuri avem programe diferite so it takes a lot of planing
8. Ati visat ieri noapte?
Da, un metrou tras de cartite...again
9. Cand ati ras ultima oara?
ieri seara
10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
nik....unfortunatly
11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
unul din tablourile lui Aya Kato...
12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
nustiu cum se numea dar stiu ca era vechi si era o comedie franceza
13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
M-am trezit stigand "cartite!!"
14) Ce parere aveti despre acest chestionar?
it's okay...
15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca
Am omorat cam 30 de copacei pana acum cu toate desenele mele(Gomen nasai!!!T_T)
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Sadako sau Sachiko
17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Arashi(=furtuna)
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
yep...
19. Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Ioana, trezeste-te! Trezeste-te! E deja 9! Treseste-te odata!
20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
As face sa nu mai fie foamete in lume...and world wide peace would follow ^_^
21. Va place sa dansati?
yeah...although nu dansez bine...eh
22. George Bush?
screw 'im!
23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Dunno
24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
oricine

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu