marți, 25 noiembrie 2008

Welcome to my life...

In primu' rand...

So the story begins....Well, let's begin with my not so sweet highschool life...

Pic la GMB(o_O damn), posibil si la chimie/logica/bio/fizica(treaba cu fizica e ca sper sa iau o nota mai mare sa-mi iasa si mie media bine..."bine" cre ca e prea mult spus....adik cu un 5 si posibil un 4 sau un 5).

Am renuntat la cursurile de teatru(si tocmai acum incep si ei sa faca piese...eh anyway nu vroiam sa dau examenu din decembrie....adica in decembrie am 5 teze la care sunt mandra sa zic ca nu stiu nimic...oh yeah....anyway let's be positive)

Oh...and about me being positive...5 years ago eram atat de pesimista(okay this sounds like an a.a. meeting like :Hi! I'm Vasile and i've been an alchoholic for 5 years.*sits back down*)....okay so...i've become a little more positive-->but it's also bad....i'm too optimistic(or so i've been told a couple of times) -_-" *direct hit*.

So...other aspects of my life:

  • am descoperit ca oameni in romania au o pasiune pentru certuri....they really do....si macar de ar fi pe motive serioase....people love the nothing fights(well... m-am intalnit in statie acum cateva zile cu o prietena din copilarie, amandoua veneam de la liceu....si of course incepem sa vorbim ...din una in alta ajung sa-i spun ca am sanse sa pic la GmB...la care ea incepe sa-mi zica "Ah...da...stiam yo ca tu nu prea te-ai priceput la geografie"...un pic enervata trec cu vederea peste chestia asta, apoi ii zic de faptu ca eram un pic suparata ca s-a desfiintat clubu din care faceam parte si ca nu mai trecem la programu de iarna--da, iarna, o sa ajung acasa pe la 22 fiindca nu se mai scurteaza orele--, in orice caz ea incepe sa faca fitze ca ma dau mare cu liceul meu "din centru" si astfel pana a venit autobuzul am stat amandoua in statie certandu-ne ca doua nebune)
  • inca mai am that voluntariat thingy
  • balu e in 4 zile si e posibil sa nu ne vina trupele fiindca nu s-au vandut toate biletele

so....hm....erm...

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu