marți, 16 decembrie 2008

"Dar n-am intarziat nici 5 minute" "Ba da am intarziat" "Bine atunci am intarziat 5 minute"

Ooo~hayooo!!!(*cough cough*) Dupa o lunga perioada fara postari, Nyappy-chan is proud to present:

Some geisha like anime girl.....erm....nu prea e mult de spus despre asta pe langa faptu ca "DRAWING HANDS IS PAIN!!!!"
















Chibi Loveless!!!(Yay!!!^_^ Shonen-ai!!!!)

in fine....e mai greu de desenat decat pare....










Roy Mustang din Full metal Alchemist (F.M.A.)
--------------------------------
Asa ...eee~tto...pey se pare ca e doar marti si saptamana e destul de fucked up...
Cre' ca ar trebui sa incep cu faptul ca job-ul cel mai potrivit pt mine ar fi Sofer de autobuz(scolar)/tramvai sau coafeza/frizerita si alte bazaconi dintre care de unele nici nu am auzit...
Further on...o colega si-a facut un fel de ...erm cum sa-i zic? Oracol...neah e prea mult...ceva de genul, lumea scrie in el cum se simte in momentul respectiv...cre' ca cel mai potrivit ar fi jurnal colectiv. In fine, nimeni nu scrie lucruri prea personale(of course) asa ca nu e jurnal propriu zis....de exemplu eu am scris cat de bucuroasa sunt ca a cumparat lumea cerceii facuti de mine dar ca totusi sunt un pic suparata ca nu-mi ia mama chitara si ca de la o vreme am niste vise foarte realistice si ciudate(adica nimicuri de astea), dar au aparut niste chestii foarte aiurea care pe langa faptul ca te bagau in sperieti erau si foarte poetice...de exemplu "Nu e un semn de sanatate sa te integrezi intr-o lume complet bolnava" si etc. (chestii care ma faceau sa-mi aduc aminte cat de VARZA sunt la romana...PS: sincera imi dau seama ca nu ma pricep si de aia nici nu prea ma bag...nu e materia mea. Din perspectiva mea nu e o materie usoara si frumoasa.)oricum faza era ca erau poetice si depresive, foarte depresive(btw....doar parerea mea: "zici ca e o combinatie de Emil Cioran si Aristotel"), stiu ca e un pic exagerat de era un fel de bilet de adio nu foarte hardcore...
Later on, momentele mele preferate ale zilei sunt dimineata(adica de cand ma trezesc pana cand tb sa plec la scoala), drumul cu autobuzul catre scoala(pey eu iau autobuzul de la capat si gasesc mereu loc si mereu cand am companie gasesc cate ceva despre care sa rad), plecarea de la scoala(nu-mi spuneti ca voua nu va place? in primul rand e satisfactia ca ai scapat viu de la scoala si in al doilea rand, la ora la care ies eu nu prea e nimeni p-afara asa ca autobuzele sunt libere...it feels so V.I.P. teheh, and again e un foarte bun prilej sa te inveselesti si sa razi cu lacrimi, pe bune) si seara(because i say so!) ..primele 2 momente preferate au fost destul de ok (i can't complain) dar drumul inapoi a fost PAIN , adica e senzatia aia cand te simti in plus, ca atunci cand iesi cu cea mai buna prietena a ta si cu iubitul ei in mall. An akward silence was in the air. Oricum situatia era cam gay: stateam in autobuz si unu care statea in spatele meu se tot impingea cu spatele in mine(cre' ca timp de 2 statii a facut asta), iar tipele cu care mergeam acasa(a.k.a. Beth and Ciuchy, Ero nee-chan and Hentai) nu spoteau niciun cuvant, stateau opus una de alta uitandu-se pe geam(uri), una mai imi arunca din cand in cand o privire ( era un pic aiurea...se holba la mine iar cand observam si ma uitam si yo la ea, ea intorcea privirea), iar cealalta tot drumul nu si-a schimbat pozitia capului (incepuse sa-mi amorteasca mie gatul uitandu-ma la ea). Dupa cateva incercari nefericite de "Si...ce mai ziceti?" sau "Okay...am inteles ca sunteti suparate pe mine dar macr puteti sa-mi ziceti ce am facut ca sa am si eu la ce reflecta?", la care raspunsurile erau "Ma doare capul", sau "Nu sunt suparata pe tine" si anumite cuvinte pe care nu le-am inteles din partea celei care statea spre geam de incepusem sa cred ca mai degraba vorbea cu geamul decat cu mine(Fuck the What!!!--wtf backwards), m-am enervat si am renuntat...It was HOPELESS!!!...nu aveam de gand sa mai continui asta. In final m-am asezat si eu undeva si am inceput sa citesc dintr-o carte initial mi se paruse foarte misto, dar incepuse sa devina prea romantica de la un timp. Intr-un final se pare ca am supravietuit, adica m-am trezit de dimineata, nuh?Pe langa faptul ca ma doare o mana ca dracu si nici macar nu am o vanataie sau zgarietura si ca mi-e somn fiindca in loc sa-mi invat pt teza la info(de azi) am stat toata noaptea uitandu-ma de o chitara sexy/kawaii/whatever si citind GRAVITATION :THE NOVEL (care btw e mai mult decat geniala)

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu