vineri, 26 decembrie 2008

"It's like meeting the perfect guy, and then his beautiful husband"

Nu stiu la ce va asteptati de la postarea asta, dar m-am decis sa fie despre anul care va veni...2009...un an care se presupune a fi genial pentru mine (yeah...sure). In orice caz, am inceput sa nu mai cred, adica de vreo 4 luni scrie in una din revistele mele preferate, la horoscop:"...luna asta iti gasesti jumatatea", ia eu nici pe aproape n-am fost :)). In orice caz, anul asta m-am decis si eu sa fac The New Year Resolution pe care recunosc ca nu am facut-o de 14 ani(PS:tin minte ca anul trecut eram atat de preocupata sa ma joc pe PSP incat daca nu-mi zicea mama ca e 12 noaptea eu nici nu as fi observat)...
In fine, si asa am ramas fara subiecte de batut campii...as mai mai deschide unul dar nu stiu ce sa ma fac ca nu se deschide.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu