vineri, 26 decembrie 2008

Chibi Note

E~tto(btw...in caz ca va intrebati, eh bine, chiar si daca nu va intrebati, "etto" inseamna "pai")...chiar daca ideea cu chibi Death Note e veche si cred ca sunt mai multe rezultate pentru asta decat locuitori in romania....I proudly present you....DUM DUM DUM...

Nyappy's Chibi Note...

Personajul principal...
Light Yagami(btw...vreau sa fac o abatere de la subiect....in caz ca ati observat, Yagami scris invers este "Imagay", pe care idespartindu-l in trei cuvinte iese "I'm a gay". Acum intrebarea este:E o simpla coincidenta sau ...?)















ok...um...L/Ryuuzaki(stiu ca ar trebui sa comentez un pic si despre personajul asta, adica tinand cont ca e si personajul meu preferat si a fost primul chibi pe care l-am desenat in viata mea....dar nu prea am ce spune asa ca vom continua-defapt voi continua)











NEXT UP....Near(daca spuneam ca despre L sunt putine lucruri de spus, ei bine despre tipul asta sunt si mai putine)




















Mello.....costumul a iesit cam naspa, anyway nu ma dau in vant dupa personaj asa ca se intelege de ce nu am fost atenta ce costum poarta...all in all nu cred ca e atat de rau desenul, nu?















Acum...unul din cele mai "populare" personaje care apare in manga pe la capitolul 80 si ceva si doar intr-un singur capitol(in a few panels) si in anime in 2 episoade(prima aparitie ep 30 si ceva, a doua aparitie ep 30 si ceva mai mult...in orice caz, insumat apare cam 7 minute), personajul care imi iese mereu mie la testele de genul "What DN Character are you?".....MATT(sper ca astea sunt culorile lui oficiale, adica in anime avea parul verde,nu? cel putin asa mi s-a parut, chiar daca seamana un pic cu spiritul craciunului....adica verde si rosu ..ce naiba)












Ultima dar nu cea din urma....Singura fata care a rezistat in anime mai mult de 5 episoade and the first fangirl of the series MISA-MISA(is it just me, or she really looks like a powerpuff girl? un fel de Bubbles gotica ~_^)










---------------------------------------------------
Si acum privirea de ansamblu....
The Chibi Note Crew ...(btw...this will be continued, planuiesc sa fac chibi si dupa alte animeuri, so stay tuned!)





0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu