joi, 1 ianuarie 2009

"Hei Sonia, adica Diana...pff scuze Ioana"

Wow!de anul trecut n-am mai scris p'aici;))Anyway asta a fost primul revelion la care macar nu m-am mai plictisit sau nu am petrecut mare parte din timp jucand jocuri video, si banuiesc ca una din putinele serii din an in care razi cu lacrimi la un film de groaza...Pe bune! ne uitam la Shutter(sau cred ca asa se scrie) care cica e super de groaza, mai ales ca era si varianta originala (aia facuta de chinezi/japonezi--nu ca mare parte n-ar fi facute de japonezi/chinezi, dar variantele care chiar rulau la ei in tara, cu actorii lor, cu regizor de-al lor, in chineza/japoneza). In orice caz, am fost prevenite ca e super-horror (bai da uei: eram 4 tipe), cand ne-am dat seama ca e si in chineza ne-am dat seama ca o sa fie si mai horror("fiindca variantele lor mereu sunt asa"), iar inceputul dvd-ului(adica niste poze din film facute pe fundal rosu si o muzica de aia usor rock, usor de opera) ne-a bagat de tot in sperieti.Astfel, pana la inceputul filmului eram toate inarmate cu zeci de perne si ne asteptam pentru ce e mai rau. Filmul ,in esenta, cred ca ar fi fost de groaza daca m-as fi oprit eu si inca o fata de comentat.Pe scurt, a fost comedie in toata regula. In orice caz, eu, din Ioana, am devenit Sonia si cred ca usor usor deveneam Diana(pies: nu e nicio aluzie, tipele cu care am petrecut revelionul imi ziceau ori Sonia ori Diana).Primul an in care ma gandeam sa fac o New Year's Resolution---Mission Failed...Adica, dupa miezul noptii, cand am intrat din nou in bloc(fiindca fusesem afara sa lansam artificii) ne-am adus aminte ca "Fetelor...noi am uitat sa facem New Year's Resolution!Fuck!"...so.....
Un ultim pies:stiu ca nici inainte ceea ce scriam eu nu prea avea sens ,singura diferenta e ca aceasta postare a fost scrisa imediat dupa ce m-am trezit asa ca sunt sanse peste 50% sa nu se inteleaga ce-am scris.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu