joi, 22 ianuarie 2009

If you don't succeed at the beggining, try pushing the "ON" button

It's dare(actually e leapsa)
You've got to press it on you
You just a-think it
That's what you do baby
Hold it down there
*scuze...nu m-am putut abtine*
1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Pey pentru mare parte din lucrurile care imi plac se poate plati...
Okay, deci un exemplu de ceva FREE dar care daca ar fi pe bani chiar as plati pt asta? Desenatul...anyway cred ca as ramane leftera in 2 zile daca s-ar pune taxa pe desene:))
2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Pasul 1:Plans, urlat, tipat, repetat "DE CE? DE CE eu?" ca un casetofon stricat cam 5 ore.
Pasul 2: As renunta la scoala
Pasul 3:Do what the hell i'd like...
3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Cam da, 1.fiindca m-as plictisi acasa
2. fiindca daca as sta acasa, mi-as petrece fiecare zi facand nimic
3.si de continuat ceea ce fac si acum?Sa stau in pijama, scriind pe blog, ascultand pt a n oara o melodie de pe youtube fiindca nu am chef sa o schimb sau sa o downloadez, gandindu-ma ca mai am 1 h jumate pana sa plec iar eu nu prea am toate temele gata?Raspunsul:of course
4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
Procentul de nebunie al tari a scazut dramatic.
Se presupune ca acest fapt este datorat plecarii suspectei, Ioana ____, din tara
5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
"Ce persoana incredibila a fost...um...cum spunei ca o chema?"
"Mi-a lasat si mie ceva"
"Wait for me, vaco!"
"Era cea mai tanara dintre noi si totusi a murit prima, ce ironie"
"Il cunosti pe tipul ala din randul doi, e dragut..oh...ah, da,decedata...era...era de treaba"
"Nyappy pur si simplu nu mai are acelasi inteles fara ea"
6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
"Be right back, ma intorc in 20 de minute"
7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Politista, detectiva, chitarista, managera An Cafe, o a doua Aya Kato, varianta feminina a lui Koji Suzuki, mangaka, presedinta, avocat, medic veterinar, actrita, arhitecta, critic, designer, cofetara, ghida, persoana care testeaza jocuri video, etc.
9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
"Ma mir cum de nu s-a imbolnavit de diabet","A fost o otaku pana la 30 de ani, ciudat,nu? si...si dupa s-a facut mangaka"
10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
'Sup, dudette?
Cum au fost cand ati aflat ca melodia pe care ati compus-o va fi folosita in toate lifturile din lume?
Care a fost cel mai DISTURBING lucru din viata d-voastra?

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu