marți, 3 februarie 2009

Cosplaying sheep and comment upon Twilight

Banuiesc ca toata lumea ar prefera sa incep sa vorbesc/scriu in legatura cu Twilight...
Pey se pare ca am vazut si eu filmul, mai tarziu decat cam jumate din planeta, dar totusi l-am vazut. Prima impresie a fost destul de buna, adica imaginile cu caprioara si tipa aia(Bella) vorbind despre moarte...that was pretty good actually...
Ce nu mi se pare ca se leaga insa e faptul ca , Bella, era fata noua cu masina varza , care, apropo nici nu mi se parea prea frumoasa, dar totusi ajunge incredibil de populara...
Un al doilea lucru ar fi, ca filmul asta se invarte in cu totul alt domeniu decat ce stiam, NOI--sa zicem noi, defapt eu si inca cateva cunostiinte, sau poate tipii care au scris carti despre vampiri sau au facut filme-- (Back to reality) adica, din cate stiu din filme de groaza, animeuri, manga si carti , la lumina vampirii se cam..."Dizolva" sau stiti voi...fac "fsss--ahhh" si mor, ei bine in filmul asta vampirii pusi la lumina stralucesc ca sirenele.
Soundtrack-ul totusi, ma cam lasa rece, adica pe toata lungimea filmului mi-a placut o singura melodie(PS: mnu, nu era de la paramore).
In orice caz, au fost si faze misto, de exemplu aia cu base-ball-ul...desi inca sfideaza un pic ceea ce credeam eu despre vampiri...
Deoarece acest mic comentariu are nevoie de o incheiere...
Una peste alta, filmu' e destul de bun[bun nu cu sensul de "OMG, OMG, OMG!", si nici cu sensul de "Mi-a placut dar hai sa nu m-ai vorbim despre asta ca ma enerveaza"...undeva pe la mijloc] si banuiesc ca la cate idiotenii ruleaza acum la cinema, Twilight este una din cele mai bune alegeri. Filmul e un pic cam previzibil[cam ca toate filmele, mai nou] dar hai, ce naiba! a fost dragut, nu e genul de film care sa ma convinga sa citesc cartile sau sa caut poze sau secvente din film sau chiar sa devin nebuna dupa personaje cu este mai nou aproape jumatate din populatia feminina de pe glob, dar hai ca merge.

!!!Stiu ca probabil ar fi trebuit sa fi spus asta inainte dar...um...daca esti fan/a Twilight exista sanse de peste 50% sa gasesti comentariul meu jignitor.Take care!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu