luni, 23 februarie 2009

Moarte puiului tau!!!

In caz ca va intrebati de ce se ia Nyappy, pana acum atat de pacifista, de agricultura, si mai exact de pui, am urmatorul raspuns...
Puiul reprezinta esenta esentelor un fel de...
Um...
Scuze am gresit banda, heh, nu. De cand am ajuns la CNBGC, fraza "Puii mei!" se pare ca e mai des folosita decat "buna!" sau "Ce faci?". Asfel acum cateva zile a avut loc...GENEZA... in loc de "puii mei" , "puiul meu" nu cred ca a fost voluntar, dar m-am gandit sa adopt expresia. Eventualy, desi era folosit de cam 3 persoane, devenise enervanta, asa ca cineva s-a gandit sa spuna "Moarte puiului tau".
Okay...mistery solved...now let's get back to business...
Asta a fost una din acele zile care incepe incredibil de genial dar se termina ca dracu. Atfel spus, mi-am inceput ziua cu ciocolata, animeuri si si 644 de mailuri pe care m-am decis sa le citesc. Inevitabil, m-am oprit la 643 cand am observat ca mai primisem 13 newsletteruri si reclame la MMORPG-uri, iar acum aveam 656. Primul gand care mi-a venit in minte pe moment a fost "Intr-o dimineata o sa ma trezesc si o sa am 666 de mailuri, wow! Ii fac concurenta si lu' dracu'!*sigh*Mexicans."
In fine! moving on...totul a inceput sa mearga prost dupa ce mi-am primit horoscopul care era ceva de genul "Toate iti merg prost, dar ai grija la sanatate ca aia e si mai prost" nu stiu exact ce ar trebui sa insemne doar ca pentru mine chestia asta era ca un avertizment.Practic, persoanele de la Vodafone imi spuneau ca eu as putea muri astazi.
Pana la sfarsitul zilei, persoana care credeam ca e suparata pe mine, a marturisit...ea chiar era suparata pe mine, cel putin in momentul vorbiri era. Motivul inca imi este un pic strain, dar totusi de data asta chiar n-am facut nimic, sunt nevinovata god dammit! Eu pot sa pledez nevinovata chiar si atunci cand sunt vinovata, dar acum chiar nu era vina mea! Eu am incercat.Parol!
Ideea ar fi, ca nu ma manifest suficient de mult, emotional vorbind...sau ceva de limbajul trupului...mdah! In fine! pe frigul ala, si imbracata in fusta, mergeam cam semi inghetata, semi-telegidata asa ca sa nu se ia de limbajul trupului meu fiindca din cate imi parea mie aratam un pic ca Soldatul Sovietic.
In orice caz, stiti cum se spune:Totul e bine cand se termina cu bine...
Nu stiu de ce am pus citatul, fiindca povestea asta nu s-a terminat cu bine...dar hai sa fim optimisti!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu