miercuri, 18 februarie 2009

You're a mean little dude!

CNBGC incepe sa devina mai nou foarte "X-Files"-ish. Nu, nu au disparut oameni, si nu, nu avem extraterestrii in liceu, si nu, nu are nimic de-a face cu felul cum imi suna mie telefonu' (Cine stie cunoaste*winky wink*). In fine, faza e ca incep sa dispara obiecte a.k.a. banci, geci si insigne...
Intrebarea ar fi: De ce imi pasa mie?
Pai, si eu am fost una din pagubite(Pies: Mie imi disparusera insignele, defapt atunci cand au fost scoase din buzunarul gecii "misterioas" care disparuse am constientizat ca "Hey, mi-a cazut o insigna!")
In orice caz, catre autorul faptei ("God, zici ca sunt de la politie:-&"):
"In caz ca a fost cu rautate, pai, nu prea am ce face, poti sa ma urasti cat vrei, dar sa mergi pana intr-acolo incat sa-mi scoti toate insignele de pe geanta...That's just wierd, and a lil' bit evil; in caz ca a fost o simpla gluma, pai nu prea e amuzanta adica nici macar nu imi dadusem seama ca au lipsit"
Aviz amataorilor: o sa incerc sa-mi maresc numarul de insigne, sa vad ce mai faceti atunci...
REZULTATUL: Toata ziua s-a simtit paraoia, adica au mai disparut cateva lucruri in decursul zilei a.k.a. o esarfa, iar noi, defapt ele (Beth, Ciucii si Blonda) mai mult Beth, ca o varianta feminina a lui Louis Lazarus, sau o Agatha Christie in devenire, a ganuit ca era mana aceluias om...
Cazul continua...

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu