sâmbătă, 10 ianuarie 2009

She was looking kinda dumb with her finger and her thumb in the shape of an "L" on her forehead

(Titlul nu face referire la niciuna din persoanele pe care le cunosc, dar daca inainte de a citi mesaj credeai ca este vorba despre tine....then it kinda sucks for you!)

Beth, care cred ca vrea sa se razbune dupa ultima tema, mi-a dat ca subiect :
"10 lucruri care le-as face daca as fi barbat"
...frumuseatea acestei teme e ca e originala, dar totusi, e prea originala :)) (pies:n-am nici cea mai vaga idee ce voi scrie)...Deci, incepem...


10 lucruri pe care le-as face *Beyonce-like voice*If I were a boooyyy...

#10
Nu as fi spus la nimeni ca am plans la "Gravitation"(la toate-TV, OVAs, NOVEL, MANGA)
#9
Nu mi-as face griji cu ce imi asortez fustele
#8
Nu ar trebui sa-mi fac griji cum ma machiez
#7
Nu as mai petrece atata timp in fata dulapului cautand outfitul perfect
#6
Nu as planifica cu 1 luna inainte urmatoarea coafura si nu as bantuii pe tot felul de siteuri cu sfaturi si reviste in cautarea frizurii perfecte
#5
Nu mi-ar pasa cand m-ar bate mama la cap cu cat de naspa e incaltamintea mea si ca am prea multe tipuri de tenisi
#4
Nimanui nu i s-ar parea ceva prea special faptul ca nu prea ma dau in vand dupa shojo-uri
#3
Nu s-ar mai trezi nicio fangirl de 11 ani sa-mi zica ca sunt o tomboy fiindca nu prea ma dau in vant dupa shopping(de haine) iar animeul meu preferat nu a fost furuba sau skip beat, sau honey and clover...
#2 si #1
Inca raman un mister si pentru mine...

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu