marți, 7 iulie 2009

Inca o data! Inca o data!!!

Basicly asta e o re-leapsa, de la Amu. Drumu' acestei lepse a fost ceva de genu' "Fostu blog a lu' Andu->Nyappy->Amu->Nyappy<-Cris", asa ca , here we go again!
1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand
"cuprinse in ea, ca un om care pluteste pe un rau"
2. Fara sa verificati, cat e ora?
10:25.
3.Verificati.
10:37.Merde!
4. Cum sunteti imbracat?
Ar fi mai bine sa nu afli ^///^
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Desenam in Photoshop :>Uite ca unele lucruri nu se schimba, si prima data cand am raspuns cred ca tot asta ziceam.
6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Niciun zgomot, am termopane.
7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Ieri, cu UC(he)-ul, sa stabilim, decidem, whatever despre OnigiriCon. N-am stabilit nimic Dammit!
8. Ati visat ieri noapte?
Ca ma vana CoSo cu o paleta de aia pe care scrie "Yaoi". Pentru ca am trecut de partea interzisa a cosplayului si anume Air Gear. Sincera sa fiu nu-mi pasa. Dar era amuzant sa o vad pe Yoko urmarindu-ma in vis cu paleta aia.
9. Cand ati ras ultima oara?
Ieri.
10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Tencuiala, 2 straturi de vopsea, un Wall-scroll cu Lavi*drools*, si unu' cu Gaara.Hah, who's the Fangirl?Who's the fangirl?
11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Ori un bilet pentru mine in Japonia, ori un bilet pentru Minami Haruka in Romania.
12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
O tampenie, aseara despre nustiu ce actor care facea "minuni", cred. Si nu, nu era cu Chuck Norris.
13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Pai, m-am trezit, si am observat ca e dimineata. Si asa si era, era 8. Frumos,ne?
14.Ce parere aveti despre acest chestionar?
It's weak, it lacks, hatred.
15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Exista o manga cu Michael Jackson. Nu te sfatuiesc s-o citesti. Cica era un hentai horror.Si nu, nici eu n-am citit-o dar pot trai si asa, multumesc foarte mult.
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Naruko, Haruka, Moe!!!, Maki, Miwako, Dare.
17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Ciel, Itsumi, Kyon, Arisu, Ludwig(Lui!!!), Shinobu. Nowaki.
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Undeva in apropiere de Akihabara, Japonia. Un apartament de ala micut si dragut. Si as lucra la un Maid Cafe.
19. Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Nu cumpar prajiturele de la tine, du-te inapoi!
20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
As face sa se faca o manga dupa viata mea.
21. Va place sa dansati?
Depinde de imprejurimi, dar da, imi place, am un dans al victoriei specific.
22. George Bush?
Obama.
23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Crime, accidente si violuri. Ma uitam la stiri.
24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Luci,Beth, Hentai, as zice Amu dar deja devine stupid, ...si, America-san, care btw, poate imi da si mie adresa blogului de pe blogspot. Pretty please!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu