sâmbătă, 25 iulie 2009

The pain, the agony of not being able to come with a witty comeback

Zi tampita.
Din multe puncte de vedere. Pentru a o continua in aceasi maniera, am cules o leapsa, sau mai multe de pe un blog care ar putea la fel de bine sa se cheme Blog of Tag [practic, intruchiparea blogului meu in cateva luni].
---
Ziua cea mai frumoasă?
Fiecare zi de 18 a fiecarei luni. Cine stie cunoaste.
Lucrul cel mai uşor?
Un fulg?
Cel mai mare obstacol?
As zice prostia, dar pana la prostie cred ca un zid de beton cu sarma ghimpata deasupra ar fi destul de greu de trecut.
Cea mai mare greşeală?
Stupid people driving.
Cauza răutăţilor?
Nyappy.[punct]
Cea mai mare înfrângere?
Nu e chiar o infrangere dar a fost foarte naspa. Am pariat o data ca nu sunt beata cu Hentai, si pana am ajuns la hotel ea a inceput sa-mi zica ca sunt beata pen'ca noi n-am pariat de la bun inceput asta. E posibil sa fi fost beata, dar nu nebuna. Nu vroiam sa-mi dea nimic, doar sa recunoasca. I still think she is an ass for this.
Prima necesitate?
Spatiu.
Cel mai mare mister?
Elodia. Gata le-am zis pe toate.
Cel mai mare defect?
Al meu? Romania. Al celorlalti? Tot Romania.
Persoana cea mai periculoasă?
Mama. She could kill Chuck Norris if she wanted to.
Cel mai urât sentiment?
Cand cineva tocmai iti spune ca ai o problema, and you know they're liing. I mean, what are they? Doctors?
Cel mai frumos cadou?
O cana cu cafea cu lapte si fara zahar, langa pat. E ceva mic, dar e placut ca atunci cand te trezesti sa nu trebuiasca sa-ti faci tu cafeaua, nu?
Cel mai bun remediu?
Xanax + votka. [Glumesc!]
Protecţia efectivă?
2 degete in urechi in timp ce canti "Lalala, nu te aud"
Cele mai necesare persoane?
Eu, jumatatea necocalara a listei de messenger, si "cea mai periculoasa persoana" pe care o cunosc [tehe]
Sentimentul cel mai frumos?
Acea senzatie de FTW?! combinata cu "hey! the world is full of wierdoes"-feeling care am avut-o cand am descoperit ca exista pusca cu Hello Kitty.

----

1. Vorba preferata: *mai nou* indubitabil!
2. Vorba detestata: Nu.
3. Drogul favorit: Manga
4. Sunetul preferat: Tantari la miezul noptii...ii ador
5. Sunetul detestat: Sunetul pe care il face ata dentara cand este folosita
6. Ce zic la nervi: Stiu, frate, nu stiu + multe de "dude", "duda" si "frate"
7. Pe bancnota punem pe: Nu stiu cum il cheama, dar pana una alta puneti-o pe Nyappy.
8. Meseria strict interzisa pentru mine: Ceva care implica munca multa si bani putini
9. Ma voi reincarna in: Tine, tu cel care citesti leapsa asta.
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: Imi pare rau s-a stricat liftul, va trebui sa cobori pe scari.
1. Ariel M-Zim 5 - Nu, mersi.
2. Prima zi de scoala - Super, nu faci nimic dar tot trebuie sa vi la scoala.
3. Ploaie - ~the fuck!Tocmai mi-am indreptat parul.
4. August - Mai e doar o luna de vacanta?
5. Einstein - i simply don't care
6. Messenger - Acum 13 ani o fetita a disparut, dar noi stim ca a fost omorata. Acum, eu nu am ochi, limba si imi lipseste un rinichi, dare vreau sa te rog sa-l ajuti pe micutul Rares, sau contul tau de Yahoo va fi sters.[[mass]](srry cei cu dnd si brb)
7. Scame - si tie la fel.

Sa se duca pana la Amu si sa se intoarca pe la Allu, si Andu si Chocolatika sau cum era.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu