miercuri, 15 iulie 2009

Meriti o Pola

Traiesc, adica e pa viu, expresia "ma doare in cot".
Cum asa?
Se intampla pen'ca unii oameni, cum ar fi Nyappy nu stiu ca atunci cand cazi in fund pe saltele, nu te mai ridici. Dar, speranta moare ultima asa ca am tot incercat pana am ajuns la punctul in care am gandit urmatorea chestie: "Continui sau vrei sa ramai cu piele pe coate?".
Dar pana la urma, ma asteptam sa se intample asta. De prea multe ori am zis eu "Ma doare-n cot de asta, de aia, de cealalta". Uite ca acuma sunt nevoita sa infrunt cu durerea ca sa scriu pe blog. Touche, monsieur! Imi dau jos palaria mea de Michael in fata ta!
After thoughts: Bine ca nu folosesc expresia "Ma doare in fund". Nu se alta dar sunt prea tanara sa fac hemoroizi.

Si bonus:


Ar fi mai bine sa nu stiti traducerea totusi. Nu-mi pasa ca va roade curiozitatea! Nu cautati!
Si am pus si versiunea draguta.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu