miercuri, 8 iulie 2009

Lumina poarta o helanca neagra

Nyappy a fost idola. A fost muza. Acum e calator in timp.
Pe bune, in viitorul meu se intrezaresc niste calatorii in trecut.
Eram eu, ieri, la Unirea, incercand sa trec balta Unirii. Practic balta asta ne-a unit intr-un fel, de fiecare data cand ploua, balta creste si tre' sa mergem in sir indian ca fetele de le Bobalna ca sa trecem. Atunci ma intreaba unu': "Auzi?...".Eu in momentu' asta ma pregateam sa zic, "Nu, nu aud, si nu cere ca oricum nu-ti dau", dar a continuat cu "....tu ai fost la concert Michael in 92? Parca te-am vazut acolo.".
Tipul banuiesc ca avea cea mai buna memorie din Bucuresti daca a reusit sa retina o straina, dintr-un stadion plin cu oameni si apoi s-o recunoasca pe strada, asa dupa vreo 17 ani. Singura problema e....ca eu m-am nascut in 94. Michael plecase de mult din Romania pe vremea aia.
Eu inca nu eram pe lista de "To Do" dar tipu' ala ma tine minte. Cum va explicati? Calatorie in timp. Sometime in the future, eu o sa descopar masina timpului si o sa ma intorc fix pentru concertu' lu' Michael din 92. Senzational!

------
Bine ca [cacofonie] "Camera Ascunsa" nu se prea practica in Romania. Nu de alta dar chiar ar putea rani pe cineva. Sau chiar pe voi, daca acea camera nu e prea bine ascunsa.
Eu ieri, am fost atacata de, nu stiu ce era. Initial mergeam pe strada si am vazut o chestie mica si neagra aratand ca un musulman apropiindu-se de mine. Simpla idee, ca tipa aia se apropie de mine si imi invadeaza spatiul meu sau ca e posibil a ma urmareasca pana la statie doar ca sa-mi dea nu stiu ce pliant, ma ingrozea. Dupa vreo 10 secunde, am inceput sa cred ca vrea sa ma omoare, sa ma ia ostatica, sa ma duca la extraterestrii si chestii de astea. Nu, nici pe departe, tipa imbracata in cearceafu' ala negru, si cu plasa de tantari pe fata(tot neagra, biensur), incepe sa zdrangane din niste clopotei si sa tipe fix in urechea mea. Dupa ce a terminat, pot sa jur ca am auzit cu pete vreo 10 minute. Frumos, nu?
Mai intai penticostalii, acum vaduva vesela. Ce urmeaza?

Offtopic: Nu spun ca cineva ar trebui sa extermine raul si prostia din Romania, pen'ca am ramane fara oameni sa populeze Romania, dar pentru astfel de momente chiar ar trebui sa existe un Death Note si un Light Yagami. Parol!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu