vineri, 31 iulie 2009

Ciorba de planuri secrete

Urasc petitiile.
Mai ales cele online.
Cate petitii online chiar functioneaza? Iar cate din cele care functioneza se afla pe siteuri de genul "incepe-ti propria petitie"? Si de ce petitie? E ultima moda sa ai impresia ca poti schimba lumea doar cu un click?
De ce aceasta ura pe petitii?
Sa incepem cu inceputul, de cateva zile, lumea ma tot informeaza de petitia pentru reintroducerea Animax in grila de programe. Am vaga presimtire ca cineva din lista de messenger a inceput toata chestia asta. In fine, nu vreau sa acuz pe nedrept oameni, la fel am presimtirea ca il am pe Satana in lista dar inca nu i-am zis asta pentru ca ne intelegem destil de bine.
Revenind la problema noastra, de la o vreme toata lumea vorbeste de Animax. Animax in sus, Animax in jos. Fratilor, inainte nu va placea, ce diferenta face daca il scot acum? Mai vroiati sa vedeti si a 20-a oara primele 10 episoade din Full Metal Alchemist?
Toata lumea acum da motive de genul: "sunt mega-super-giga-ultra-fana anime[[observati ca termenul care ar inlocui "mega-super-ultra", si anume "otaku", este omis,doar e rusinos sa fi otaku,nu?]] si de aia vreau Animax inapoi"-bun, da' daca esti super-mega-fana anime, te rezumi doar la Animax?. Ocazional, lumea o rupe si in engleza, bicaz "vrem Animax" izant inaf, "We want Animax" e cool acum.
La final, vreau sa creez o rubrica speciala pentru cei carora nu le plac animeurile dar tot semneaza petitia. Oamenii de genul asta pe mine ma lasa in ceata. Ce cauti tu pe pagina unei petitii de reintroducere a Animaxului in conditiile in care nu-ti plac animeuri? Geniali sunt aia care mai mentioneaza "nu-mi plac animeurile, dar imi plac desenele animate". Va rog sa-mi spuna si mie cineva care e diferenta dintre un desen animat, gen "Spioanele" si un anime gen, sa zicem "Azumanga Daioh"? Tot desene animate sunt pana la urma. Ca sa nu jignim lumea, mai bine le zicem japanimatii, dar pana la urma, ce dracu, sunt desene animate realizate in Japonia. Lumea nu uraste toate desenele animate, le uraste doar pe cele nipone. Nu stiu ce credeti voi dar mie asta imi suna deja a rasism.
Inca nu am vazut oameni care sa considere ca "din pacate se uita la animeuri, desi ei le urasc"[vai ce oroare pe voi, aproape ca mi s-a facut mila, va obliga cineva de acasa sa va uitati la animeuri?Haideti sa sunam la protectia copilului!] si cei care "se considera justitiari si vor eradica animeurile pentru ca sunt perverse si pline de violenta si totodata, pe perversii, sadicii, obsedatii, psihopatii si deviatii sexual care se uita la ele"[eu oare in care ma incadrez?hm? acum am la ce reflecta. V-asi invita sa vizionam Hello Kitty impreuna, ala da guro hentai, dar din pacate nu prea am pungi in casa in care sa vomitati]
In final voi face un anunt. Daca se strang 5 comentarii la aceasta postare, imi incep propria petitie, de a redenumi painea, Ana. De ce Ana? In ultimele zile, numele Ana a fost mai ceva ca painea, era "de toate zilele" ba chiar de mai multe ori pe zi.


Disclaimer: Ana, nu Ana. Cine stie cunoaste. Apropo, cred ca cunosc doar o singura Ana. In fine, e vorba despre tine Ana. Ana.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu