miercuri, 5 august 2009

Nu.

Dragii mei vecini,
Sper sa muriti in chinuri groaznice.
Am inteles, va sunt antipatica. Nici mie nu imi sunteti prea simpatici.
Sunteti oameni de treaba, seriosi si culti pana in punctul de a spune ceva cocalarilor care se strang in fiecare seara sub geamuri pentru "a-si asculta muzica". Cred ca asta ar fi o problema mai mare decat faptul ca eu nu va salut atunci cand intoarceti capul cu dispret.
Plus ca mi se pare foarte dragut ca nu observati ca usa de la intrare e stricata sau ca vecinii de desupra arunca resturi mancare pe ferestra, dar in schimb obevati cat de des ies eu din bloc. Apropo, da, locuiesc aici.
P.S.: I don't act like this because I think I'm too good for you, I act like this because you are jerks. All of you, dammit!
P.S.2: Respectele mele proprietearului cainelui/pisicii/rudei care a scormonit in ghivecele de la etajul inferior etajului meu! [nu ca mi-ar pasa de estetica etajului aluia, dar chiar numi place sa-mi intre pamant in slapi]
P.S.3: Data viitoare puneti un bec verde la intrare. Ma simt ca in "Red light district" cu becul ala rosu.

XOXO,

Nyappy

-----

Acum niste stiri (ne)importante.

  • Am infiintat petitia conform careia painea sa se numeasca Ana. Din nefericire nenorocitii aia n-au aprobat-o.
  • Tocmai am fost concediata din postul meu de sora mai mare. Si acum sufar "de nu mai pot". In fine, s-a decis in locul meu faptul ca voi fi "dadaca" unei tipe care nici nu-mi era ruda si acum maica-sa mai e si suparata pe mine ca n-am avut grija de ea sa se intoarca la timp acasa. Ce sa zic.
  • Inca se fac inscrieri in Dattebayo Factor. Daca iti pasa sau pur si simplu n-ai cu ce sa-ti ocupi timpul liber si/sau ai avut un trecut mai mult sau mai putin tragic, inscrie-te!

Gata.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu