miercuri, 12 august 2009

Bishies, demoni sau perne?

Allu, bucura-te! Asta e pentru tine. M-am gandit sa fiu draguta cu tine(defapt, cand nu sunt eu draguta?Stai, nu raspunde). Happy Not Really your birthday!

Hopefully, asa dulapul meu nu va mai fi in primejdie. My next move will be creating a copy of my wall*wink*
After thoughts: Data viitoare cand zic ca ar fi fun sa pictez noaptea, please, beat me senseless!


Moving on:
Poza de grup. Prin geam. Cu mandrie(not) zic ca poza asta a iesit cel mai bine din toate de pana acum. Chiar ar trebui sa angajez un fotograf.
De la dreapta la stanga: China-kun, Japan-kun si Greece-kun(aka Gavroche)
Era si un Italia-kun, dar...*sniff sniff*

Poza cu antichitati(aka telefonul meu).

PS: Nu, telefonul meu inca nu a ajuns la rangul de "maimuta cu care se pozeaza lumea la mare", nu e chiar atat de vechi incat sa fie valoros, dar Geece-kun e prins de el asa ca de bine de rau si telefonul va intra in poze. C'est la vie!


Poza de Pitzipoanca!

THE END!

Pam-Pam!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu