duminică, 16 august 2009

Living in an unicorn-less country

Tinand cont ca nu se stie cand o sa mai scriu, sau daca o sa mai scriu luna asta. M-am gandit sa umplu spatiul cu o leapsa [a doua optiune fiind opiniile si gandurile mele de om depresiv].
Leapsa vine de la Zana Amu, care s-a asigurat personal ca ajunge la mine, Zana Nyappy.

1) ce autor apare cel mai des la tine în bibliotecă?
J. K. Rowling-eram fana Harry Potter cand eram mica.
2) din ce carte ai mai multe exemplare?
"Marile sperante" parca, nu mai stiu, tocmai am aruncat niste carti care aveau dubluri asa ca momentan cred ca am cate una din fiecare. Oricum, "Marile sperante" ramane raspunsul final, cartea asta tot apare cand te astepti mai putin.
3) de ce personaj de ficţiune eşti sau ai fost amorezat în secret?
Beyond Birthday.
4) ce carte ai citit cel mai des?
Manga se pune? Cred ca am citit de 2 ori "Doki Doki Love Neco".
Fact: nu-mi place sa citesc cartile de 2 ori, deja sti ce se intampla. Where's the fun in that?
5) care era cartea ta preferată la 10 ani?
Habar n-am ce-mi placea acum 5 ani. Oricum stiu ca prezentam un mare interes fata de "Baltagul" si "Mara", ca apoi, mai tarziu, entuziasmul meu sa piara.
6) care a fost cea mai proastă carte citită anul trecut?
Din nou, nu era carte, era manga. Bad Luck.
Acum chiar inteleg de ce se cheama asa.
7) care a fost cea mai bună carte citită anul trecut?
"Dark Water" de Koji Suzuki. Pe langa faptul ca a fost geniala, mai era si un cadou de la mine pentru mine pentru ca am inceput liceul.
8)dacă ar trebui să obligi pe cineva să citească o carte, care ar fi aceea?
"Shogun". Macar primul volum.
9) cine crezi că ar trebui să câştige premiul nobel pentru literatură?
Sincer acum. Andu sau Minami Haruka.
10) ce carte ţi-ar plăcea să vezi ecranizată?
"Goth". Manga-ul. Pentru ca n-am citit cartea *sob sob* I'm really poor.
11) descrie visul cel mai straniu care să fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar
Am visat odata ca faceam inking-ul pentru Maki Murakami. And she actually wore that panda hat. Wierd,huh?
12) care e cartea cea mai puţin cultă pe care ai citit-o ca adult?
Nu si tu. Don't give me that "adult" crap. Imi e de ajuns ca in fiecare an sunt intrebata daca eu sunt profesoara de la cursurile de desen, sau daca am venit cu copilul acolo.
13) care e cartea cea mai dificilă pe care ai citit-o?
Incepusem sa citesc "Analitica Prima" odata. Am renuntat dupa primele 10 pagini.
14) preferi autorii francezi sau ruşi?
Rusi. Definitly.
15) shakespeare, milton, sau chaucer?
Am citit doar Shakespeare. Cred ca raman la el.
16) ce te deranjează cel mai mult în activitatea lecturii?
Faptul ca toate cartile de la Rao au hartia galbena.
17) care e romanul tău favorit?
"De veghe in lanul de secara"
18) joci ceva?
Am chef de karaoke. Adica parca n-am mai chinuit de mult vecinii.
19) povestiri scurte, schiţe?
Da. Anytime.
20) non-ficţiune?
Gravitation-The Novel. Gays are non-fictional, right?
21) scriitorul favorit?
Koji Suzuki. Die, Diverta People, die! Va uitati la mine de parca as cere ofrande atunci cand intreb daca aveti ceva de KS! DIE!!!!
22) ce scriitor crezi că este supraevaluat?
Stephenie Meyer.
23) ce carte ţi-ai lua pe o insulă pustie?
Japanese in Mangaland. Toate volumele. Daca o sa mor acolo, macar sa mor stiind japoneza.
24) şi… acum ce citeşti?
Etichete de haine, sub apa. Acum putem termina odata cu asta?


If you like cookies, do this tag.
Each time you don't do it, God kills a bunny.
Kittens are too clishee.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu