duminică, 6 septembrie 2009

Aisuuuuu~

Facandu-si loc prin multimea de Nyappy care au aparut pe Blogspot, "The Not Quite First" Nyappy s-a intors victorioasa [sau nu] in tara [de mai multe zile, dar nu prea cred ca conteaza].
Tinand cont ca nimeni n-ar dori o descriere gen "munte-munte-munte-vaca", o sa trec la un subiect si mai neinteresant si foarte neoriginal. As expected from one of the Nyappy.
Superstitia legata de ora fixa.
Toata lumea stie de ea. Te uiti la ceas cand e ora fixa, gasesti litera corespunzatoare acelei ore, insiri diverse nume care incep cu acea litera si este posibil ca una din acele persoane aproape sa-i pese de tine.
Totusi, nu stiu ce credeti, dar mi se pare imposibil ca o persoana care 364 de zile te-a urat de moarte, sa inceapa sa te iubeasca doar pentru ca te-ai uitat tu la ceas cand era ora fixa. Iar daca ai un ceas cu cuc? Sau daca produce vreun sunet atunci cand e ora fixa? Nu se cheama trisat, sau esti tu cel mai iubit dintre pamanteni?
De asemenea, daca numarul de inmatriculare al unei masini care nu se afla in repaus are 2 litere identice, una dupa alta, acea litera va fi prima litera a numelui persoanei care te iubeste. Sa luam, ca exemplu, pe mine. Masina familiei, Nyappy-mobilul-care de altfel e o Dacia Logan alba, are la numarul de inmatriculare 2 de X, unul dupa altul [pe langa alte numere si litere nefolositoare]. Cred ca sunt nenumarate datile cand am vazut masina asta in miscare. Deci, ar trebui sa ma uit dupa alte litere sau sa-mi astept iubitul cu X?
Singurele superstitii pe care le-as intelege, ar fi:

  • Sa nu treci sub o scara. Acum sincer, cine ar trece pe sub o scara? pe langa faptul ca e putin spatiu pe unde sa te strecori, exista si o mica mai mare posibilitate sa-ti cada scara in cap. La asta e probabilitatea cea mai mare sa ti se intample ceva rau. Ori instantaneu, sa-ti cada scara imediat in cap, ori in timp, sa-ti cada alta scara in cap daca tot ai obiceiul asta.
  • Sa nu calci pe capacul de la canale. Mi se pare normal, daca nu sunt inchise?

O alta forma de superstitii...

Massurile-niste superstitii updatate. Astfel, daca nu ti se intampla bine, neaparat ti se intampla ceva rau. As simple as that! Interesant e ca, eu, desi n-am trimis niciun mass de 2 ani, n-am patit nimic, desi in fiecare saptamana cineva tine sa ma anunte ca i s-a intamplat cuiva pe bune chestia asta. Daca s-a intamplat, nu inseamna ca cercul s-a terminat acolo? De ce sa mai trimiti dupa ce vezi ca cineva "tocmai a patit ce zice massul"? Pe bune, oamenii de genul asta ar extermina tot globul daca "The Ring" ar fi pe bune.

After-gargara:

Nu, nici macar massul cu Rares nu-l trimit. Nu-mi pasa ca e pe gratis, nici mie nu-mi da nimeni nimic. De ce sa ma simt eu nevoita sa-l tot ajut de 2 ani incoace? Si eu poate vreau sa sap o groapa pana in China, dar nu-mi furnizeaza nimeni banii pentru lopeti.

----

Nu ma intelegeti gresit. Inca imi place sa cred ca exista Fat-Frumos, si desi mi se pare dubios ca un strain sa-ti intre in casa si sa-ti lase cadouri, chiar mi-ar placea sa existe Mos Craciun si Zana Maseluta. Dar, nu cred in supertitii[sau cel putin in unele], in morti-vii si in vampiri. In fact, I bear a grudge on Stephenie Meyer. Din cauza ei am fost nevoita sa-mi petrec cantitati imense in diferite librarii, citind carti de razboi si fiind considerata o ciudata din acest motiv, in timp ce prietenele mele suspinau dupa o boala care le-ar putea face sa arate ca vampirii.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu