miercuri, 9 septembrie 2009

Nyappy "The Rice ball" saga

Leapsa i missed because of camp.[de la Andu]

Care a fost primul/prima ? In orice …


prima amintire - Traversam calea ferata, alaturi de bunica-mea cred.
prima poza in afara de cea de la botez - La mare. Poata lumea are prima poza la mare. Hopefully, copii mei daca o sa raspunda la asta o sa poata sa zica,[virgula] ca prima lor poza a fost intr-o farfurie zburatoare. Excursie de familie.
prima jucarie – O papusa dintr-un material ciudat. Nu vreau sa spun ce s-a intamplat cu ea. Sa spunem ca dupa acea zi nu mai urma sa fie niciodata la fel.
prima rochita - Una care arata ca un sailor fuku, doar ca mai urata. Nu vroiam niciodata sa o port pe motiv ca "miroase a peste".
prima bataie – Cred ca am impins-o pe o fata o data. La tara. Nu spun ca eu eram cea mai desteapta pe vremea aia, dar tipa aia nu stiu exact ce vroia sa demonstreze. Chiar imi spunea ca toata familia mea era moarta, iar eu ii vedeam prin casa. In fine, am impins-o ,parca, si am plecat acasa.
prima carte citita - Regele leu. Mai tarziu, Nyappy avea sa afle ca "Regele Leu" contine mesaje subliminale.
primul film vazut - Sincer, nu mai stiu, parca era ceva cu indieni.
prima bicicleta - N-am stiut sa merg pe bicicleta pana la 11 ani. Prima trotineta sau tricicleta nu se pune?
primul cucui - M-am lovit cu capul de rama geamului [geam metalic]. Rezultat: whaaah!!!-cries like there is no tomorrow-
primul lucru gasit – Corcoduse acre. Apoi a trebui sa gasesc pe cineva sa le manace, ceea ce a fost mai greu.
primul lucru inapoiat - Nu mai stiu.
primul dinte pierdut - Scos de asistenta de la Lovinescu. Heh! Dar a cazut sub un dulap de inadata ce am iesit din cabinet.*sad*
prima chestie de care mie rusine sa imi amintesc – Eram in gara c parintii. Asteptam trenul. Si eu tocmai imi inghitisem guma si am inceput sa plang si sa tip ca "Nu vreau sa mor!" pentru ca nu stiu cine imi spusese mie ca daca iti inghiti guma, se lipeste de mate si mori.
primul contact cu animalele – Puffy. Primul caine. Defapt Puffy se numea si al doilea. Si al treilea. Si al patrulea. Dupa n-am mai avut caini.
PS: Nu au murit sub conducerea mea, au fugit.
primul caine – Inafara de Puffy, Nero si Johnny, cainii bunicii mele. Ghici care era ala rau?
prima poveste - Ceva legat de o fetita si niste urzici. Poveste care mi-o zicea mama ca sa mananc.
primul job – Am participat cu cainele unei doamne la un concurs de caini. Am iesit pe locul 10, parca.
primul joc de noroc – Am jucat Macao pe bani. Si am pierdut.
primul lucru pe care l-am spus cand am venit de la scoala in prima zi – "Mama?"
primul sarut – Provocare. Si nu, Amu, primul meu sarut n-a fost cu o tipa [desi asta intelesesesi prima data -_-" now you know i'm more of a yaoi-kind of girl than a yuri-kind of girl]
prima poveste scrisa – "Colega mea de banca este...". Din pacate trebuia sa zicem doar chestii dragute. In realitate, she was a jerk how tried to steal stuff from me.

----
Leapsa de la Cris.

Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in… sincera sa fiu, in Bucuresti. Te poti distra si in Bucuresti cateodata.
Cel mai de pret lucru pe care il am este… habar n-am, dar am o serie de lucruri pe care le numesc "norocoase".
Imi bate inima tare atunci cand... deobicei la chestiile legate de straini. Am si eu fobiile mele. Tin minte ca atunci cand am facut cosplay Haruhi Suzumiya, zici ca eram impaiata. Hahaha!
Cand sunt suparată, intotdeauna… paranoia kicks in. Si devin si mai suparata.
Cand ma indragostesc… am impresia ca persoana respectiva e atat de awesome. It's like a prince on a white horse. Defapt nu cal alb. Motocicleta. Si nu print. Something cool, anyway.
Cel mai fericita am fost atunci cand… Nu-mi amintesc. Nu, pe bune, chiar nu-mi amintesc cand am fost cel mai fericita.
Nu spun niciodata NU propunerii de a... merge pe Lipscani, atata timp cat mergem sa ma uit si eu de vopseluri si pensule.
Prietenii spun despre mine ca sunt… in general, rea sau foarte otaku. De altfel, lumea de multe ori crede ca sunt sarcastica si atunci cand nu sunt. Damn you, Yahoo Messenger!
Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as… citi restul capitolelor din Gamble Fish. Vreau sa vad cu cate degete mai ramane Tomu, inainte sa mor.
Cel mai tare ma enervez atunci cand… Nu stiu daca cel mai tare, dar ma enervez atunci cand mama sterge Quick Time-ul din PC. iTunes nu merge fara el. Nu vreau sa traiesc cu aceleasi melodii in iPod o viata.
Am emotii atunci cand trebuie sa… merg la doctor. Mereu iese ca sunt mai bolnava ca inainte.
Cel mai mult ma mandresc cu… Nu ma mandresc. De cand toata lumea a inceput sa zica "Da' tu ai totul din Austria?" atunci cand le raspund la vesnica intrebare "De unde ai asta?". Acum nu vreau sa va vad facand pe desteptii intreband, "Dar tu si chilotii ii ai din Austria?". Nu spun nici "da", nici "nu".
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… nu mai stiu.
Nu as renunta niciodata la… am cumpara blocuri de desen din hartie reciclata. Pe langa faptul ca hartia e buna si sunt multe foi, a vazut careva cate hectare de paduri sunt "exterminate" anual? Nu vreau sa contribui la asta.
Cea mai bună prietenă este... Andreea Akemi (yay! Constanta). Restul, suntem ca niste surori, best friends e prea putin.
O zi este perfecta atunci cand… stai in pijama toata ziua si la sfarsitul zilei nu regreti ca ai pierdut timpul degeaba.

Lepsele se duc la: Amu, Allu, Luciaaaaan!!![asta pentru ca toata lumea ma parasteste pentru Wordpress, i ,on the other hand, :heart: Blogspot. Deal with it!], Lollen [ca sa nu crezi ca te-am uitat], Hentai si Mamaie Luxa, Story, Kayura, Cris.[leapsa de la Andu], Andu[leapsa de la Cris.], tanti Uchiha [aka Anadiana] si Ultimated Order[i mean, Black Order Cosplay].
Okay, now go out there and tag some people!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu