duminică, 13 septembrie 2009

Cronicile unei cepe comunitare

Ultima zi de vacanta.
Disclaimer: Nu ma voi plange de sfarsitul vacantei, scoala sau de timpul pierdut. Asa ca daca asta cauti te sfatuiesc sa incerci la altcineva.

Prima [si posibil ultima] postare "draguta" de pe blog.
*deep breath*

-Multumesc,Amu, pentru ramen. N-am stiut ca supa la plic va ajunge vreodata asa.
-Multumesc,Ana, pentru ca i-ai dat numele meu unui onigiri fara nori. Desi mascota mea e un praz sau o ceapa.
-Multumesc, Allu, pentru faptul ca acum as spune ca n-am de ce sa-ti multumesc doar ca sa-ti fac in ciuda.
-Multumesc, Hentai, pentru featuringul "Viata cu Louie" X "Pana mea".
-Multumesc pentru datile cand ne jucam de-a razboiul mondial [1 sau 2. You name it] in Cismigiu. Vive le croissant!
-Multumesc pentru momentele cand cantam "In Italia", eu, zicand doar partile cu "In Italia", pentru ca nu stiu italiana.
-Multumesc, Amu, pentru fiecare data cand [nu] te-ai ofticat atunci cand te strigam "Pedofilo!!". Reactia ta e mereu priceless.
-Multumesc, angajati ai Mc-ului de la Cismigiu, pentru ca nu ne-ati dat afara dupa ce ati vazut ca noi ne-am infiintat un cartier general acolo.
-Multumesc, Tanti cu Copacii, pentru ca nu ne-ai luat la bataie cand vedeai ca ne holbam la tine. Si scuze apropo!
-Multumesc, Alfred [Amerika-san, whatever. Nu vroiam sa para ca-i multumesc Americii.], pentru ca esti pe Vodafone. Incepusem sa imi pierd speranta.
-Multumesc, Chowny, pentru dialogurile alea sece la care radeam cu lacrimi.
-Multumesc, Tipule de la metrou Universitate, pentru ca ai generat cuvantul pe seama caruia o sa radem multa vreme de acum incoace.
-Multumesc tuturor persoanelor care m-au intrebat "Aia e o ceapa?". Ghici ce, chiar e o ceapa!
-Multumesc pentru Paaa~staaa!!!
-Multumesc, Chowny, pentru ca m-ai indrumat pe calea dreapta cu autobuzul. Dar tot nu te iert, eu ti-am zis sa nu faci onigiri in forma de om de zapada sau curcubeu, tu de ce nu mi-ai zis sa nu iau 70?
-Multumesc, Chibi Fest, ai fost un epic fail, dar daca nu erau n-as mai fi avut cui multumi.
-Multumesc, persoanelor neimportant de la mine din lista care dadeau massuri prin care multumeau sau isi luau la revedere de la alte persoane de la mine din lista.
-Multumesc, Allu's pet shit, ca o ti pe Allu ocupata. De asemenea, pentru ca Robert crede ca sunt Agent secret sau vreo ruda [ne]apropiata a lui MJ.
-Multumesc, Ana, pentru ca ai inventat un nou cuvant. "Vaoi"-nu se stie ce inseamna dar suna foarte poetic.
-Multumesc, Cris.[punct], pentru ca ma alimentezi cu leapsa mereu. Plus, ai un blog misto.
-Multumesc, Luci, pentru discutiile, care desi constau mai mult in barfa si Lady Gaga, erau amuzante in felul lor.
-Multumesc, Andu, pentru ca pe blogul tau am omorat eu destule ore vara asta. PS: E de bine.

-Multumesc, mie, pentru ca ar fi TRIST daca n-as face-o.

FIN.
Pam-Pam!
@Persoanelor carora le-am multumit: Va invit la Pola/[slash]Timisoreana daca e vorba de Chowny.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu