luni, 10 august 2009

Dove Fuggi?

Hai sa incepem cu un joc de creatie.
Imagineaza-ti ca esti pe strada. In Bucuresti. La Unirea sa zicem. Te duci sa te intalnesti cu "unele"[sa zicem ca nu le cunosti prea bine, inca sunt in categoria "unele", dupaia evolueaza in "niste tipe"]. Mergi, mergi, mergi [on the yellow bricked road] cand deodata te opreste "un necunoscut". Tu te pregatesti sa zici "Nu, nu stiu, nu vreau, sa sti ca ti-as da dar n-am niciun ban la mine"-fazele clasice. Dar, el te ia prin surprindere si te intreaba daca ai fost la un eveniment care a avut loc cu 2 ani inainte sa te fi nascut, pentru ca el te tine minte de acolo. Cum reactionezi?
Asta ramane pentru voi sa raspundeti.
PS: Daca esti Nyappy sau "Niappy"(un Nyappy feic adica) urmeaza sa scri vreo 5 postari pe seama asta si sa ai de ce sa razi cam ..nu foarte mult, sa zicem toata viata.
Din seria "Vive le OTV", am aflat raspunsul. Scopul vietii. Cine a fost primul: oul sau gaina.Fanfara, va rog! Am aflat secretul calatoriei mele in timp.
Secretul "Secretelor" este: Prima teleportare a avut loc in Romania. Aplauze va rog! Asta cica a fost un "Soc in parapsihologie". Cred si eu. Adica sa te gandesti ca exista tari cu mult mai civilizate si cu o tehnologie mult mai avansata decat a noastra, dar totusi noi suntem primul popor care s-a teleportat. Asta da soc.
Oare ce fac romanii daca merg in trecut? Inafara de mersul la concerte MJ. Cred ca as intelege americanii daca s-ar duce in trecut. Nemtii...Evreii...."Asienii"[lawl, Amu]. Dar noi, romanii ce am face?

Ok. Am terminat. Pana data viitoare las urmatoarea tema de gandire.[si scriere daca vreti sau va credeti mai talentosi]
Cine ar fi cel mai probabil sa descopere masina timpului: americanii, nemtii, evreii, "asienii", romanii, otv sau Nyappy?

Offtopic: A luat 2 ore dar am reusit. I present you Chibi Hetalia figures[din lut]. Pam pam!
Pesemne o sa le fac si poze...dupa ce le termin. Poate!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu