joi, 13 august 2009

How 'bout summoning the devil?

Hi, it's not the devil, it's tag. From Amu.
So, it's ,basicly, the same thing.

How to use: nu prea am inteles, o sa scriu chestii random. Nu cred ca se supara nimeni.
(pana mea, de ce nu merge? i-am dat deja de 3 ori Copy+Paste. Die, die, die!!!!)


  • Prima bautura: vin rosu (dulce!!!). Lawl, dar nu eram beata oricum. Nu, nu ma imbatasem, nu ma imbat atat de usor. Eram doar un pic ametita. Nu-mi pasa ce ziceti.Hm!
  • Prima mancare: Omleta facuta de Amu. Doamne, ma bantuie! Pe bune, poate imi era mie foame, dar omleta aia era mama omletelor.
  • Prima amintire: Eu, mica, traversam, nu mai stiu ce, era ca un pod pe liniile de cale ferata. Si mai eram cu cineva care plangea. Dar nu mai stiu exact.
  • Primul gand frumos: Sunt multe, adica eu traiesc intr-o lume cu multe chestii frumoase (si mitologice, uneori), ganduri frumoase: pacea in lume, red haired bishies, un atelier plin de vopseluri, panze si pensule, propria mea brutarie, etc.
  • Primul gand urat: Habar n-am, totusi nu cred ca e Ana, Ana e in categoria penibilo-amuzant. Gand urat, hm, ganduri induse de foame sau gen. Later edit: Stiu, un gand urat, ieri am fost innebunita cu massuri legate de meetingul pentru Mj, inteleg ce fac fanii dar totusi cred ca fiecare persoana din lista mi-a trimis mesajul.
  • Prima fapta buna: Eu fac fapte bune deci o sa fie usor, hmmm...hm.... . Ei bine, n-am omorat pe nimeni. Ganditi-va ca e o fapta buna.
  • Prima fapta rea: Bless me, father! Cuz i have sinned! Um...nu....spal...vase!
  • Primul contact cu calculatorul: Error 404!
  • Prima senzatie: Caldut, moale si pufos. Yeah, I :later later edit:Pe romaneste "imi iubesc patul", dar nu pricep de ce nu merge sa scriu asta?
  • Prima enervare: "Daca nu ajungeti pana la fara un sfert, imi bag picioarele in OnigiriCon si ies din grup. Pana mea! va astept de o ora, unde naiba sunteti? Ati fost in statia de tramvai de la fix, cat naiba va ia?" Recunoaste careva?
  • Prima spaima: Kato.[punct] Mai nou am fobie de Kato.
  • Prima emisiune tv: ceva legat de un tip care trebuia sa o coafeze pe una. Un fel de "inelul cu diamant" dar reverse.
  • Prima carte inceputa: Nu e prima, dar da e carte, si e inceputa, "Prabusirea casei Usher" E.A.Poe.
  • Primul vis: Chiar nu vreau sa vorbesc despre asta. Din cauza visului asta imi e frica de Kato. Al doilea vis, nici despre asta nu vreau sa vorbesc. E prea plictisitor, visam ca dormeam. Sau ceva gen.


La cine merge leapsa? Pai, la Cris.[punct], la Andu, la Lolli si la Amerika-san!!!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu