duminică, 28 iunie 2009

When fandom reaches its limit

Finally mi-a revenit inspiratia. Ar fi fost naspa sa tac toata vara,nu?
So where did the divine inspiration come from? Senzational, nu dintr-o toaleta(macar acum stiti sursa umorului meu de r*h*t).
Cine e muza mea? Muza mea e un tip. Nu stiu cum il cheama. Nu stiu de unde este, dafapt stiu, e de pe undeva prin Moldova, Moldova romaneasca. Nu stiu cu ce se ocupa, desi e ciudat faptu' ca il prin pe net doar pe la 12 seara si mereu imi zice ca trebuie sa se trezeasca a doua zi de la 5.Treaba e ca incep sa cred ca el e Cenusareasa masculina, si la 12 se intoarce de la bal fiindca i-a expirat dovleacu'. In fine, all in all, e de treaba si chiar poti avea o discutie decenta cu el.
Cum spuneam, eu, pe net, aseara, vorbeam cu "this guy". Eu, vazandu-i statusu', fac marea greseala de a intreba "Ai fost fan MJ?". Raspunsul insa m-a surprins(aveam de gand sa zic ca m-a socat, dar nu m-a socat defapt). Cica "a crescut cu muzica lui".This really made me feel like an idiot. Tipu' e cu un an sau 2 mai mic decat mine, dar totusi a crescut pe muzica lu' Michael Jackson. Imi e rusine sa recunosc, dar eu am crescut pe muzica romaneasca pana la o anumita varsta. La dracu, ascultam Andrele si 3 sud est, si mi se cam rupea de ce era in rest.
In fine, acum lasand asta la o parte, chiar imi pare rau ca a murit. Nu stiu exact de ce, probabil pentru ca am trait cu convingerea ca n-o sa moara niciodata, ca o sa ramana asa mereu.
Totusi, stiti ce nu-mi place mie? Nu-mi plac omagiile astea "televizate". As in, pe MTv se dau numai melodiile lu' MJ, the same goes for VH1. Daca ar face o "medie aritmetica" intre Utv, care e condusa de niste "rednecks" care n-au dat nici macar o melodie, ma intreb daca ei macar stiu ca MJ a murit, si Mtv, cred ca ar fi mult mai bine.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu