vineri, 5 iunie 2009

His name is Fluffy!

Sari ,Andreeo! Am scris pe blog!
Mi-am luat caine.
Nu, nu e pe bune. Dar lumea pretinde ca am caine asa ca o sa merg pe mana lor, defapt palma lor. Am caine. Iar cainele si cu mine mai avem un alt caine.
Mda, mi se pare e cam plagiata dupa "Viata e roz, si Roz e lumea toata" dar in fine, fac parte dintr-un cerc vicios iubitor de patrupede. Frumos.
In fine, cel putin acum nu imi mai e foame, doar am mancat din palma ta timp de cam o ora jumate'. Oare ni ti s-au inrosit palmele? Nu ai fost cam rea sa nu-i dai si catelului meu nimic?
Si astfel a inceput un razboi, mass(eu, sau cum spun cunoscatorii "eoo") versus status care se schimba din 5 in 5 secunde(Andreea) care cuprindea consacrata fraza "imi mananci din palma" si bineinteles un HaiCinci, fiindca nicio pitzipoanca nu e completa fara un Haicinci.
Ca in orice razboi, exista si victime colaterale, asa ca, imi cer scuze de la toate persoanele pe care le-am enervat cu massurile, nu dati vina pe mine, dati vina pe YMessenger si pe statusul meu defect.
Cum a evoluat conflictu'?
Se pare ca Andreea avea in Pc o poza cu mine(PS: nu stiam ca esti pe de-astea, ma simt flatata) pe care a pus-o la avatar. Din pacate, nu era o poza in care soarele sa rasara din livingu' meu asa ca evident n-aveam ochelari de soare.
This is how Pitzi World War ended.
Ca sa fac inamicul sa se simta oarecum bine....TaDa! Scrie cu roz scumpo!
Iti urez toate cele bune: sa ti se vada ochi prin ochelari(citat din Costinesti, so many memories), la cati mai multi baieti de care "sa iti bati tu joc" asa cum ti-ai batut joc si de Alin(DISCLAIMER:nu ala din clasa/scoala/whatever), la cati mai multi dusmani(ce e o pitzi daca nu e invidiata si n-are dusmani).
Si o intrebare de sfarsit: Te-a apucat ura pe mine...actually noi, asa din senin? Sau tocmai ai realizat ca de la anu' vesta ta antiglont o sa fie pleacata in Belgia?

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu