luni, 22 iunie 2009

Where is my mind

FlashBack, everybody!
>>going backwards>>
12 Iunie 2009
-In caz ca va intrebati, nu e vorba de niciun atac terorist.


Hah!
Hai sa presupunem prin absurd ca la matematica, ca, este adevarat.
Socant, nu?
Adica pe langa faptul ca avionu' s-a ciocnit cu un alt avion si acum se prabusea, nu exista niciun martor care sa spuna mai multe despre acest caz uluitor, dar adevarat, dar totusi cineva a reusit sa faca niste poze in plina prabusire, sa se duca undeva la un PC care era si conectat la internet si sa descarce pozele. Pun pariu ca acele poze au fost gasite pe un profil de MySpace sau Hi5.
Tragedia e ca zburau si deasupra Amazonului, si era si un Boeing 737. Nu e senzational cum din 2 poze, una cu o jumatate de avion si alta cu aceasi jumatate de avion plus un om care isi ia zboru' se pot extrage atatea informatii vitale. Se vede ca sunt niste "profesionisti" eu nu mi-as fi dat niciodata seama ca e un Boeing 737 deasupra Amazonului, plus ca celalalt avion a aterizat si ca toti pasagerii sunt teferi. Acum, poate imi explicati si mie, cum e posibil ca 2 avioane sa se ciocneasca, unu sa se rupa in 2 si banuiesc sa moara toata lumea[parea cam apocaliptica poza], iar celalalt sa fie bine mersi, sa aterizeze de urgenta si toata lumea sa fie vie?
Partea cea mai delicioasa mi se pare atunci cand comenteaza invitatii.
Deci, suspectul Nea Caisa, cu siguranta avea foarte mult sange rece, alta nu poate fi explicatia. Sau desigur, poate vroia sa-si indrepte atentia spre altceva, adica imi si inchipui, avionu' se parduseste, esti prins in scaunele alea naspa cu centura de siguranta si masca de oxigen, toata lumea moare de frica si isi spune rugaciunea, mai ai foarte putin de trait. Ce faci? Faci o poza, nene, ca poate in rai e conexiune Wireless si mai apuci sa pui poza pe net.
Ce nenorocit, n-a lasat nicio marturie! Pff, sigur era roman. Ba nu, rectific, moldovean, Ungur, Homosexual!
Okay, gata hai ca am scos-o la capat, deci moldo-ungurul homosexual care zbura cu un Boeing 737 deasupra Amazonului, apunci cand s-a ciocnit cu un avion si s-a rupt in 2 a facut poza fiindca vroia o moarte programata. Aplauze va rog!
Acum, alta parte care imi place mie, comentarile userilor de YouTube.
Primu' commentariu care imi sare in ochi, e fost cel dat de Tzeapa123 , mai exact "dai in soarilii mami lor pe astia cu accesu [[YOUTUBE]] lor...numa moldoveni...mis acrit de dastea "(am cenzurat). Deci, da, are dreptate, asa cum spuneam eu, Moldovenii!!!Ar trebui sa se faca un studiu, am impresia ca nu de la Mexicani fine gripa procina, ci de la Moldoveni!
Primele 3 pagini sunt lipsite in pare parte de comentarii destepte, dar sunt pline de "parti reproducatoare barbatesti". Acum sincer, oare oamenii astia au o placere se se trezeasca cu sexu' in rubrica de comentarii la un filmulet de pe YouTube?
Pe la pagina 4 incep sa se injure intre ei. Ce sa mai, suntem ca la un meci de fotbal.
Apoi vine commentul meu preferat "Haha, Gigi Becalli ? " dat de Ingerul lu' Shinu (ma gandeam ca vreti sa traduc in romana). Ce legatura are Gigi Becali? Poate dam vina pe Basescu si organizam o rapire in Irak si devine chestie nationala, vrei?
Cel mai bun comentariu a fost totusi, "Genial. Romania suprarealista. " dat de ArpagicStudios , nu sunteti de acord?
In caz ca vreti sa va imbogatiti vocabularul la capitolul "injuraturi" sa recomand calduros sa cititi si restul comentariilor, in 7 pagini veti gasi voi ceva folositor.
Apropo, ma intreb ca cred fanii Lost despre chestia asta. Poate vor sa impartaseasca parerile lor si cu Nyappy?
Offopic:
Disclaimer: N-am nimic cu Ungurii, moldovenii, homosexualii, mexicanii si oamenii in general.
Parodie dupa Nikita: Sora mea, mie imi plac oamenii.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu