marți, 23 iunie 2009

Listen up, otakus!

Pe 11 iulie in parcul Tineretului, sa o citez pe Naru "ne vedem in fata la tineretului la ora 12 ", intre orele 12:00 si 19:00 se tine OnigiriCon. Ce va fi acolo mai exact?Jocuri, Cosplay, Workshop de Origami, Concursuri de Dans ,Karaoke, AMV(iar la festival se vor prezenta primele 3 cele mai bune) si multe altele. Intreaga chestie e organizata de Ultimated-Cosplay din care face parte si Nyappy, cel mai "tanar" membru. Vorba vine "Tanar", "tanar" in sensul ca am intrat doar de cateva zile. Sper sa veniti!
Forumu' nostru: http://ultimated-cosplay.forumgratuit.ro/onigiri-con-f5/
Avem si un filmulet:
Pentru mai multe informatii puteti sa vorbiti cu mine sau puteti sa intrati pe forum si sa va spuneti "oful" acolo.

Si inca ceva, se pare ca am primit niste reclamatii din partea unor persoane pe care nu vreau sa le mentionez, care mai mult sau mai putin au jurat a se vor razbuna pe noi...din cate am inteles eu, pentru ca avem costume ieftine. Sfatul meu de "cheap-a" este ca mai bine ne lasa sa invatam din greselile proprii .
Btw...Dang, mi-a placut la nebunie costumu' tau, era cu foita de (h)aur?

Citeste asta: Locatia s-a schimbat...inainte era trecut "parcu' Carol", acum e in "Tineretului". Gomene cuz' we somewhat fucked up your mind, we take responsability for everything. Gomene, again!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu