duminică, 21 iunie 2009

Nu sunt SAILOR MOON!!!

Ieri, 20 iunie, ora 12:00, s-a tinut , the one, the only, the remarcable "Chibi Fest" care din pacate a esuat grandios. Dar totusi a fost distractiv. Fan-Pairings: Sasuke UchihaXHaruhi Suzumiya...








This is how two dudettes fucked up two separate anime.
Pies: Nyappy is Haruhi.


The one and only, Amu-chan! din Shogu Chara.
Unfortunately, Amu-chan is now grounded. Haruhi is also grounded. Merde!

Yaoi!Yaoi!Yaoi! SasuNaru for ever!!!

Yuri!Yuri!Yuri! HaruhiXSakura! um...n-am sa mai zic...i like messing with the Naruto people. Kishimoto cred ca face spume acum.Tehe!
Btw...Happy B-day, Sakura-chan!
Orochimaru tocmai a fost saltat de politia comunitara.

Ringo and Sasuke


Yuki Cross and some random cat-like human...NYA~!
Motive pt care a meritat sau ar fi meritat sa fi acolo:
-lots of cosplaying fun
-iaurt pe gratis
-am luat pranzul intr-un cadru frumos
-cunosti lume
-lumea se opreste, se mira si apoi face o poza
-eram multi, asa ca daca se uita vreunu urat la noi, puteam baga un "Yeah, so? uite cati suntem. Esti in minoritate. Fuck off!"
Dejavantaje:
-mi s-a zis de nenumarate ori ca sunt din Sailor Moon...
-o pitzipoanca pitica mi-a zis ca sunt imbracata din '89....bine ca stie ea mai bine anu', dar la inaltimea ei ma mir ca macar ajungea la calendar
-mi s-a zis ca sunt pitica pt varsta mea....avea dreptate...adica oamenii la 15 ani sunt foarte inalti...ce pacat ca am doar 1,80
Moving on,

Un pantof. Am vazut ceva de genu' pe deviant. Unu ii facuse pt fi-su. Eu nu i-am facut pt fi-su fiindca nu-mi pasa de fi-su, sunt pt mine.

Personaj: Lavi, din D.Gray Man.

Later edit:

Am uitat sa va zic, sunt idola acum. Am iesit pe locu' 3. Si n-am nici cea mai vaga idee cum am facut asta.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu