joi, 4 iunie 2009

Duct tape is like the Force-It has a light side and a dark side and it keeps the universe together

M-am saturat.
Chiar m-am saturat.
Sa incep prin a spune o povestioara:
Eu, am prostu' obicei, de a fi ridicol de curioasa. Cam o data pe saptamana ma poti gasi pe mine avantandu-ma pe bloguri de ale prietenilor, prietenilor, cunostiintelor, persoanelor pe care le am eu in blogroll. Scopul? Sa vad cat de departe ma pot avanta, si/sau sa vad daca gasesc oameni pe care sa-i recrutez in armata mea.
Unde incepe partea tragica?
Sti ca era si cred ca mai e moda aia de cand au inceput sa se iveasca emoizii care asculta Gutza prin Romania? Cand fiecare copilas isi punea un nume/id de messenger/ username/etc. ceva de genu' "Copil Emo","Copil Trist","Copil Retardat", "Copil Tembel", "Copil cu ADHD"(mda, asta ultima nu e inventata, am vazut-o pe un chat...deci da, Romania!)?Nu stiu de voi, dar pe mine ma scotea din minti. Adica dintr-o data aparusera o armata de copii cu probleme.
Si?
Cred ca acei "copii" si-au facut si bloguri. Adica altfel nu-mi explic. Si cum ii recunosti? Titluri tragico-amuzante, cliseuri gen "Trust in yourself", "Belive in your dream", "Move on", chestii care pe scurt iti spun "Continua, ba! Traieste!" dar in engleza si intr-un stil mai "'round the bush", sunt genul care povestesc practic "visul american" pe blog, sau povesti clasice de iubire, sunt genu' care incep o poveste geniala si o strica cu un final penibil de fericit si siropos, sunt genul care dau chain mailuri ca daca n-o sa copiezi mesajul pe 5 pagini o sa vina sa te violeze fantomele, sunt genul care isi scriu trista poveste de dragoste pe blog si dupa mai scriu inca vreo 5 postari in care zic cat sufera sau ce au facut in ziua respectiva, sunt cei in stare sa copieze o povestioara sau i dunno ceva, de pe un alt site doar pentru ca e amuzanta sau frumoasa, fara sa schimbe nimic si fara sa isi zica macar parerea, sunt cei care pe care ii urmaresc n persoane printre care nustiu cate rude, sau nu stiu cati prieteni care au bloguri asemanatoare, pe care si respectivul le urmareste(este un fel de cerc vicios- ma urmaresti, te urmaresc), sunt genu' care au trecut de la "Da un com pe Haicinci, Poowwp!" la "Da un com pe Blog, Poowwp!".


DISCLAIMER:
Exemplele de bloguri sunt inventate, nu sunt pe bune, sau e posibil sa fie, asa ca daca te numeri printre ei, sa sti ca nu m-am referit la tine.
Eu nu am dat nume asa ca nu este neaparat vorba despre tine(defapt nu este vorba despe o persoana mai exact...am generalizat), daca te simti insultat poti sa-mi zic si o sa fac o lista cu persoane despre care nu e vorba.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu