luni, 8 iunie 2009

Reverse Necrophilia

Ploua.
Rau, de tot in caz ca n-ati observat.
Iar eu tocmai am ajuns acasa. Frumos.
De ce?
Ramasesem fara lut pentru cercei si a trebuit sa merg pana pe Lipscani sa-mi iau. Asta e prima parte. In a doua parte, ma trezesc eu si Nyappy no Haha(in traducere libera maica-mea) in ploaie dupa ce am cheltuit peste un milion pe un caiet din hartie reciclata si makere pt manga.
Mai departe, incepe partea naspa.
Ajungem in autobuz, toate bune si frumoase pana cand, incepe maica-mea sa ii faca scandal lu' unu din nustiu ce motiv. Mai tarziu aflu, ca ea defapt se lupta pt onoarea mea, fiindca un ciudat trecut de a doua tinerete imi zisese celebra si foarte cocalara fraza "Ce tate mari ai".
Motivul? Pen'ca e mort. Nu, nu glumesc. Chiar asta a spus: "Nu vezi ca sunt mort?". Hai sa mori tu! A doua oara. Am ajuns rau, sa fie zombi atrasi de mine. Tre' sa trec neaparat pe la Biserica. Poate imi fac o programare pentru o exorcizare. O sa incep sa port cruci la mine.

In caz ca si voi ati fost contactati de, "The Undead", va invit sa imi povestiti intamplarile voastre.
Si nu uitati, pentru a evita neplacerile, luati-va permis de port arma! Pentru cei nu foarte familiarizati cu tehnologia moderna va recomand cu caldura sa murati agresorul in benzina si sa-i da-ti foc!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu