marți, 2 iunie 2009

Zantul

E o conspiratie.Pe bune.

Viata isi bate joc de mine.Si nu, nu e ca in momentul ala cand ma prefaceam a fi beata(ma prefaceam, ati auzit?) si ziceam ca peretii rad.
Sansa mea de a face cosplay se pare ca a venit mai devreme. Chibi Fest. Genial. Eu n-am nici costum iar "festivalul" e in mai putin de 20 de zile.
Problema mea cred ca incepe undeva la materiale. N-am.
In fine, m-am inscris, ce naiba! Si am...initiativa. O sa ajung departe!Plus ca am auzit ca un costum nu ia mai mult de 10 ore.
Si acum anuntul:
Tu ol za otaci(de altfel numiti si: infractori, criminali, obsedati, etc. In Japonia li se zice doar "Tocilari" si cred ca m-as multumi mai mult cu termenul asta decat cu cele enumerate mai sus, dar in fine, Romania mereu a fost mai cu mot---tara plina de fantezie)
Cine vrea sa vina e binevenit. Pe 20 iunie in Cismigiu. Organizat de Cosplay Society, care Surpriza! n-au site, e in constructie cica. Ideea e ca oricum nu sunt niste No-Name. Am mai auzit de ei. Nu stiu unde si nu cred ca i-am vazut vreodata facand cosplay dar cert este ca am auzit de ei.Asa, deci, la ora 12 incepe, concursul de cosplay (la care sper sa particip) e la 14. Inarmati-va cu un aparat de filmat si anuntati-o si pe Nyappy ca nu vrea sa mearga singura.


Daca iese bine, va fi asa. Daca nu, n-o sa fie asa. May the Haruhism be with me and wish me luck!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu