sâmbătă, 30 mai 2009

She's a man, baby!

Mda.
E leapsa.
In case you were expecting an article about gender-bending or i dunno, LGBT stuff, i'm sorry to say this but: "Tzeapa!!!!"

SUNT:
Mai mult sau mai putin perfecta si devin narcisista din cate observ.Frumos!
PASTREZ:
O umbrela cu mine indiverent de situatie...si cand merg la plaja e cu mine, daca ar fi sa merg pe o insula pustie, primul lucru pe care l-as lua ar fi umbrela
MI-AS FI DORIT:
Sa nu fiu atat de plictisita acum si fara subiecte de dezbatut. Am ajuns sa recurg la o leapsa, de pe un blog random.
NU IMI PLAC(e):
Pathetic fan-pairings, cand lumea foloseste "z" inaintea unui cuvant(,like:"zlol","zbye",etc.), ziua de azi, yuri,twilight, diminetile, biologia(la care de altfel nu trec), oamenii obsedati de alti oameni(nu e vreo aluzie), certurile din nimic, emoticoanele folosite in exces(am inteles ca iti vine sa razi, bravo! cred ca un :)) si un "lmao" sunt suficiente), trupele rock care au o solista(exista si unele excepti), ca trebuie sa astept pana pe 18 iunie sa apara capitolul nou din Kuroshitsuji, ca la noi in tara se tine doar niji si otaku fest,cand vine Sakuracon, MetroCon si Comiket in Romania?
MA TEM:
Ca o sa ajung cum a zis lucia, si anume gay(defapt: persoana confuza in privinta sentimentelor, care nu va sti sa le exprime si va avea nevoie de o persoana cu care sa vorbeasca, gen un psihiatru sau un doctor. Definitia unui gay depresiv), desi este cam putin probabil.
AUD:
"Persoane pe care prietenii mei nu le aud"(citat de pe paranormal.ro...lol)
IMI PARE RAU:
ca nu am profitat de veoh(siteul) cand inca mai mergea in romania. Erau acolo niste episoade dintr-un anime pe care nu l-am mai gasit altundeva subtitrat in engleza(motiv pentru care acum am inceput sa invat japonezaXD )
IMI PLACE:
Ideea ca la urmatorul niji/otaku o sa fac cosplay, sa stau pana noaptea tarziu citind manga, sa citesc bloguri, sa desenez, sa scriu random words in hiragana, sa joc jocuri video, ideea ca nimeni nu e normal(suntem cu totii niste ciudati...mai mult sau mai putin), sa colectionez "flyers"(imi scapa termenul in romana), o anumita nuanta de rosu si o anumita nuanta de albastru,etc.
NU SUNT:
Eu astazi, poate sunt Tu!
DANSEZ:
Pentru tine, pentru mine, unde am ocazia, pe cam orice gen de muzica mai putin manele, si mai nou am invatat Hare Hare Yukai(dansul). Pff, ce face plictiseala din om.
NICIODATA:
Nu spune niciodata! Totu' e posibil.
PAR:
Habar n-am, cred ca par un pic increzuta sau rea(cred ca-s prea sarcastica uneori), si cred ca uneori par ciudata
PLANG:
Prea des: la animeuri, cand tai ceapa, cand sunt fata in fata cu tema la info,etc.
NU SUNT INTOTDEAUNA:
Cred ca propozitia se termina aici. Eu nu sunt intotdeauna.
NU IMI PLACE DE MINE:
In felul ala.
SUNT CONFUZA:
Sau poate nu.
AM NEVOIE:
De somn, aer, iubire, ciocolata si yaoi!
AR TREBUI:
Sa dau click pe "Salvati acum", sa inchid Internet explorer-ul si sa ma apuc de invatat la bio. Dar n-o s-o fac.
VREAU SA DAU:
De sfantul Graal. Sau, pentru moment sa dau cant mai rar de beleleXP.

La cine vreau sa se duca leapsa?
La Hentai(that's for sure), la Luci(cre' ca suntem chit acum) si la Lolli, in mod sigur.
Restu', poa' s-o ia cine vrea.*grins*

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu