luni, 18 mai 2009

Familia ta cat de normala este?

Zilele urmatoare, va avea loc"Marsul familiilor normale"(cica). Nu ca mi-ar pasa prea mult, dar mi s-a parut o idee stupida asa ca m-am gandit sa ma documentez.
Tot ce am aflat e ca nu e chiar un mars pt familii autentice.Adica te-ai fi asteptat sa vezi pe strada numai familii, nu? Din cate am observat eu din poze, nu era nicio familie dar in fine, o sa las oamenii "normali" in pace.
Scopul marsului, tot nu-l inteleg. Cica era mars impotriva homosexualitatii, nu a homosexualilor. Totusi, sa luam 2 exemple, un ucigas in serie hetero crestin-ortodox si un inginer zoo-tehnist gay, care e mai normal? Daca ati spus ca ucigasul in serie, incep sa-mi pun intrebari in privinta voastra. Tehnic, toata lumea are ciudatenile lui asa ca niciunul nu poate fi considerat normal, dar cu care ai prefera sa te intalnesti noaptea pe o straduta intunecoasa?
In fine, sincera sa fiu, mie, cei care s-au dus la mars mi se par anormali. Adica, anul trecut a fost ca raspuns la "Gayfest 2008", dar anul asta de ce? Le place sa se plimbe pe strazi si sa strige "Eu nu sunt Gay"?
De asemenea, as vrea sa comentez urmator slogan, care din fericire nu a fost aprobat(slava domnului!): “Am o mama si un tata, nu doua mame si doi tati”. Sa presupunem ca esti un copil de 4 ani, parintii tai tocmai s-au despartit, dar s-au recasatorit la scurt timp, petreci in egala masura timpul cu ambele familii. Practic, cand esti cu mama ta naturala si tatal vitreg, le zici "mama" si "tata"(1), si cand esti cu tatal tau natural si mama vitrega, le zici "tata" si "mama"(2).Haideti sa facem un calcul simplu. Din (1) si (2) rezulta 2 mame si 2 tati, dar tu esti intr-o oarecare masura fericit(sau macar ai acceptat situatia) si nimeni nu e gay. Observati ca ceva nu se potriveste aici?
Si inca un lucru, asa in incheiere, de ce s-a strigat pe tot parcursul marsului "Hristos a inviat"? De ce s-au intonat cantece religioase si s-au spus rugaciuni pentr "cei care au cazut in pacat"(a.k.a. the gay-dom)? Si de cand a fi gay e un pacat? Adica in cele 10 porunci nu scrie "Nu fi gay". Sau era jos cu steluta si scris mic si nu l-au vazut prea bine pe piatra?
Oricum, daca sunteti "Pentru normalitate" stiti ce trebuie sa faceti. Inarmati-va cu pancarde, icoane, cruci si alte de'astea si duceti-va sambata, 23 mai la ora 11 a.m. in fata ateneului roman. N-aveti cum sa ratati, duceti-va la prima ceata de pensionare si barbosi(acolo se tine).
Si apropo, pe Nyappy n-o so vedeti acolo, adica pe langa faptul ca termenul "normal" mi se pare nepotrivit, n-am nimic cu comunitatea LGBT si nu vreau sa-mi ocup sambata cu activitati inutile, ca nu cred ca vreun gay n-o sa mai fie gay doar pentru ca i-au zis niste "pelerini" asta.
Si inca ceva, intrebarea asta m-a macinat de multa vreme, cati gay sa existe in Bucuresti de se fac si marsuri impotriva lor? adica banuiesc ca sunt cativa, dar nu-s atat de multi incat sa te simti sufocat de ei. Adica, mie nu mi s-a intamplat niciodata sa merg pe strada si sa zic "Damn, so many f*gs".

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu