miercuri, 13 mai 2009

Sweetie

Mai sti cand ti-am povestit de colega mea din scoala generala care a ramas insarcinata? Mai sti cat de captivata erai? Ei bine, ce ai face daca ti-as zice ca ai toate sansele sa devi ca ea? Probabil nu anul asta, dar in 2 ani maxim asta ti-e soarta. Crezi ca asa ceva nu-i posibil,nu-i asa? Nici nu sti cat de mult te inseli. Acum nu fac asta pentru ca as fi suparata pe tine. In niciun caz. Nu, sunt sincera acum, ca tot m-ai facut "mincinoasa" de nenumarate ori. Nu asa trebuie sa fie o prietena? Sincera? Pesemne crezi ca te urasc. Nu te urasc, dar nici nu te plac prea mult acum. Toata esenta ta ma dezgusta in momentul de fata. Ce-ai fost si ce-ai ajuns. Cat de mult poate decade un om? In fine, pesemne te urasc un pic in momentul de fata. Maine poate va fi altfel. In orice caz, "regina balului", va trebui sa te trezesti si tu la realitate odata si odata. Banuiesc ca daca vei citi asta, pe aici te vei enerva si imi vei scrie un mesaj micut si enervant cum ca sunt o "ciudata" si ca "nu stiu sa apreciez o prietena adevarata". In fine, asa sunt eu, mai ignoranta, n-ai ce face, plus ca, scumpo, uite cum sta treaba, probabil eu nu stiu sa apreciez prietenele adevarate, dar nici tu nu esti una. Si inainte sa vezi defectele in oameni ar trebui sa te gandesti ca nici tu nu esti perfecta. Adica, esti o Barbie care a prins viata, dar totusi esti nefericita, te simti singura si crezi ca nimeni nu te suporta. Observi ca ceva nu se leaga? Ai vrut sa renunti la liceul asta...de ce? fiindca nu e toata lumea topita dupa tine? Ca la alte licee "sunt mai multi baieti"? Planuiesti sa te muti in fiecare semestru in alt liceu in care sunt mai multi baieti? Pentru ca e un "nou inceput si poti deveni ce vrei tu acolo"? Nu crezi ca ai avut sansa asta o data? Si nu crezi ca n-a mers? Adica te poti preface cat vrei, dar tot o nenorocita esti. Te vaiti adesea cum ca nu ai avea nimic special, dar te-ai gandit vreodata ca toate lucrurile si activitatiile care iti plac implica tipi? Cata atentie poate cersi un om? Acum, sincer. Am spus ce aveam de spus. Daca citesti asta sper sa te zgarie pe ochi si... eh, nu-mi fac griji ca nu imi vei mai vorbi vreodata fiindca oricum nu-mi vorbeai. In orice caz, am fost doar sincera, adica puteam sa te injur la infinit, dar nu cred ca ar fi ajutat cu ceva. PS: Am un sfat pentru tine, incearca sa folosesti prezervativul data viitoare, cred ca te va scuti de multe batai de cap. Dar, pana la urma, eu sunt "aiurea" de cele mai multe ori asa ca nu ma asculta. Sper sa faci copii frumosi!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu