vineri, 15 mai 2009

"Da, defapt nu, defapt da""Glumesti, asa-i?""Nu"

Asta a fost.
Dammit...ce ma fac? Asta a fost. Chiar a fost asta.
Tocmai am primit mass-ul decisiv din seria de 10 cu cantecele si injuraturi microbiste. Adica dupa 9 mass-uri cu atatea epitete si personificari de genu' "Morti", "Raniti" si diverse rude ale jucatorilor echipei rapidiste, am fost chiar surprinsa sa vad ca al zecelea mass a fost doar "Am pierdut. 1-2. Asta a fost." . Deci, am ramas muta. Incepusem sa intru deja in atmosfera. Incepusem sa ma prefac ca-mi pasa, Parol!
Vreau sa inchei in mod artistic asa ca il voi cita pe minumatul care mi-a trimis mass-ul. "Asta a fost."
Si in legatura cu citatele, in sfarsit m-a citat cineva. Scumpa, despre care vorbeam in postarea de mai jos(PS: si eu te iubesc la fel de mult). Si daca vrei, nu-i nicio problema, te pot striga Barbie tot restul vietii. Incep deja sa ma gandesc la viitor:
-Vom fi batrane, tu in carucior cu rotile si eu cu cadru(sau vrei invers)
Eu: Hey Barbie, ce-ti mai face proteza?
Tu: Incerc sa mananc doar alimente moi.
Grr.Dar cum vrei tu.
Deci(uite asa, un "Deci" poate lega 2 probleme cam fara nicio legatura...nu-i mirare ca pitzipoancele il folosesc atat de mult, desi am cam gresit pozitia, trebuia sa incep postarea cu "Deci", dar acum, totusi,am incercat), in concluzie,*insert citat filozofic destinat sa sensibilizeze sau ceva de genul asta* Vine careva la concert la Placebo pe 21 iunie? Ca n-am cu cine merge.
Daca mai aud o singura data: "Nu stiu daca vin, nu stiu nicio melodie cantata de ei" o s-o iau razna, asa ca sfatul meu e urmatorul: daca nu sti nicio melodie, inainte sa raspunzi, daca ai de gand sa raspunzi macar, intra pe Youtube, tasteaza acolo "Placebo", asculta cateva melodii, si imi poti da raspunsul dupa.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu