duminică, 14 iunie 2009

Show 'em hell, kid!

Yay!!!Leapsa, again. What a joy!


Nume: N-Y-A-P-P-Y(hey, i know how to spell it :>)
Vreau sa devin: (o) nimeni cunoscuta, norocoasa
Imi plac[e]: Norvegia, nimicurile care fac viata mai draguta, (ma)Nga, nori(alga aia care se pune in sushi), numele meu, neko people(and maids...kyaaa~<3)
Nu imi plac[e]: narcisismul, necrofilia, natura ignoranta a Romanilor, nicio persoana care poarta tricouri pe care scrie "De puta madre",
Cuvantul meu preferat este: Nyaaaaa--!(chiar e cuvant)
Azi am facut: nimic(am inceput sa ma perfectionez in arta de a face nimic)
M-am plictisit de: Natalie Imbruglia si melodia ei "Shiver" pe care am ascultat-o azi de cel putin 5 ori
Sunt: (u)Ndeva in spatele tau
Am nevoie de: Nijuod(e scris invers...tehe)
In curand voi: (i)nnebuni
Daca va fi fata, primul meu copil se va numi: Nanako, Noelle, Natasha, Natsu sau Nadeshiko
Daca va fi baiat, primul meu copil se va numi: Nowaki(JR power!)
O trupa: Nirvana
O melodie: Nu am chef azi, Nyappy in the world 1, 2, 3, Numb, Nobody's listening, Nemo(Nightwish)
Eu spun copac, tu spui: Nu
Site-ul preferat: (o)Nemanga.com
Cel mai scarbos lucru: nu stiu
Cel mai dragut lucru: Nyappy-chan(cainele lui Miku din An Cafe)
Stilul pe care il adopti: Nyappylicious Otaku-ish FanGirly Wierd Artsy Random A-Bit-Of-The-Homeless Style(pe scurt: NOFWARA Style)
Dulciuri: Nu-mi pasa, atata timp cat sunt colorate
Ceva de baut: Non-alchoholic Drinks(or maybe Not)
Dependente: (a)Nime, (ma)Nga, Nyappylicious & Kawaii stuff, (spe)Nding Money

La cin-se duce?
Pei, in caz ca ai citit postarea, tre' sa faci leapsa si s-o trimiti mai departe.
Ca altfel vin dupa tine in 6 zile si 23 de ore.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu