sâmbătă, 13 iunie 2009

Mary had a little lamb...with mint jelly.

Banzai!

Schimbare de template!
Erm...de ce l-am schimbat?
Asta se potriveste mai bine cu culoarea ochilor mei.
Moving on...Blogger te urasc! Trebuia sa-mi fac blogu' pe Wordpress.De ce? Sa zicem doar ca am irosit doua ore din viata mea incercand sa imi aranjez blogul care, din anumite motive se tot bloca. Doua ore, in care am plans, m-am rugat la toti dumnezeii, mi-am muscat unghiile si am dat click cam pe tot ce imi pica in mana...erm, mouse. Deci, da, pot zice ca acest blog a fost creat cu lacrimile, credinta, sangele si truda lui Nyappy.
Asta ar putea deveni chiar si o pilda. Adica, intentionam sa ma laud ca eu in cam o zi jumate plec(si ma intorc la fix pt Chibi Fest), si voi nu, dar...aceasta experienta m-am schimbat. Am devenit o cetateanca mai buna. Pot zice acum ca pot candida pentru rangul de Apostol.
In caz ca si voi ati avut o astfel de experienta care v-a schimbat si vreti sa o impartasiti cu ceilalti, ori va duceti la oTv, ori vorbiti cu mine. Cred ca pot pot vorbi macar vreo 10 postari despre asta. Sau putem avea o discutie filozofica pe tema asta.
Peace!Wa-Wa-Wa!

(Poza e bonus. Ma gandeam sa va explic ce trebuie sa faceti in caz ca aveti hemoragie abundenta la nas. Si nu, chiar n-am incercat sa fiu rea, am ales o poza random)

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu