miercuri, 8 aprilie 2009

Mai ti minte desenul ala animat cu pisicile? Da, "Top Cats", nu-mi placea. Nici mie!

Mai tineti minte postarea mea aia din februarie cu X-Files?
(http://nyappyliciousuniverse.blogspot.com/2009/02/youre-mean-little-dude.html)
Ei bine, bravo, esti tare daca mai ti minte, iar daca nu, then too bad...You meanie!
Situatia devine tot mai ciudata, doar ca acum ma simt mai mult ca intr-un film cu detectivi.
Povestea e cam asa:
Nyappy isi vedea de treaba si se pregatea sa mearga la chimie, of course cu nelipsita ei poseta de 10000000000 de kg in care a pus tot felul de nimicuri, fiindca nu se stie cand o lista cu foarte multe kanji-uri iti va fi necesara, la fel cum nu se stie niciodata cand vei avea nevoie de 2 agende. Atunci le-a vazut pe Chiuchi si Beth(a.k.a. Hentai si Ero-nee-chan, a.k.a. Bella si Alice--Ps: asta e din Twilight, si btw am si eu o astfel de porecla, *cough*Esme*cough*--, a.k.a. Onigiri/Osaka si Sesshimaru/Inuyasha--cum o fi) carandu-si doar cartile. Cei cativa neuroni ai mei au fost pusi in miscare si astfel in mine a inceput sa se duca o batalie crancena:"A lua sau a nu lua geanta, that is the question!". In final mi-am luat geanta.
Dupa o ora plina de frustrare, in care m-am luptat cu ideea"Fi-rar stiam ca n-ar fi trebuit sa vin azi la scoala" Ne-am intors in clasa negre de ciuda. Desi nimeni nu spunea nimic, parea ca si cum am fi emanat cuvintele "De ce eu?".
Intorcandu-ne in clasa, am descoperit cu stupoare ca bani a jumate' din clasa disparusera. Primul lucru pe care l-am gandit a fost "Multumesc, doamne, puteam fi in aceasi situatie" fiindca basiclly, nu vreau sa ma laud dar ar fi dat lovitura daca lua de la mine.
Timp de 5 minute, in clasa domnea caosul. Apoi, spiritele s-au linistit si au facut cel mai logic lucru posibil, s-au dus la Protectorul din Umbra, Aparatorul Binelui si al Frumosului, Bica-Forta, cu vesnicul lui motto care rasuna pe coridoarele Cosbucului "Bah, ce cauti acolo? pleaca imediat! intoarce-te la clasa!". Dar dupa cum stiti, si Super eroii isi iau concediu din cand in cand, asa ca Bica-Forta a zis ceva de genu' "N-am ce face". Adevarul e ca trebuie sa fie obositor sa prinzi atatia infractori intr-o singura zi, fiindca elevii de la Cosbuc sunt prin definitie infractori, persoane carora le sta mintea numai la chiul, baieti(daca esti fata), fete(daca esti baiat....sau fata-eh...a fost scoala de fete in trecut, nu este surprinzator daca sunt mai multe fete decat baieti, iar ingeniozitatea feminina nu inceteaza niciodata sa uimeasca...asa ca unele fete au gasit aceasta solutie), droguri-tigari-alcool(chestii unisex).
Desi toti erau dezamagiti, dupa o ora Justitiarul gasise deja vinovatul , un tip de la noi din clasa care se pare ca fusese prins de camere in timp ce intra in clasa...suspecta treaba. Basiclly de la un scandal cand niste tipe de la alte clase au fumat la noi in clasa, tipul asta tot este invinuit, adica-inchide o fereastra, inseamna ca a fumat si incearca sa ascunda urmele, etc.
Dupa inca ceva timp, a fost gasit un al doilea sustect care se poarea ca era tot de la noi din clasa si ca avea asupra lui exact suma care a fost furata, iar partea cea mai senzationala era ca se parea ca suma era in aceleasi bancnote. Oare cum si-o fi dat Bica seama ca erau aceleasi bancnote? asta ramane un mister, scria cumva "mita" pe ele si s-a vazut cu razele ultra-violete? Habar n-am. Dar totusi Bica si-a dat seama.
Basiclly aici intervin eu, care ca o varianta feminina a lui Dan Diaconescu am inceput sa dezbat subiectul alaturi de cativa colegi si de stimatele doamne de serviciu, profund (ahem...pro- FUND) nemultumite atat de comportamentul elevilor cat si de cel al parintilor acestora. Eu, paranoica din fire, si cu gandurile un pic incetosate de gripa/raceala asta nenorocita care zici ca nu se mai termina(PS: sunt racita doar de 2 zile), sustineam sus si tare ca e o inscenare, o conspiratie si ca o banda(clasa) rivala a pus banii in geanta suspectului.
La final, toata lumea a renuntat, s-a descoperit ca mai lipsea si un bloc de desen cu o opera care ar fi putut concura cu Mona Lisa si o cartela de metrou.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu