duminică, 22 martie 2009

Mornings should be illegal

Pai uite-ma aici in fata pc-ului, dupa ce am sfidat moartea de 3 ori numai in dimineata asta. Si e numai 9 jumate. Sa incepem cu inceputul:
Take 1: The real Snow-white(sau "Nyappy si marul malefic")
Settings: Duminica dimineata, camera lui Nyappy
Starring: Nyappy(main), The Apple(main)
Situatia sta cam asa:
Intr-o dimineata insorita, Nyappy isi verifica mailurile in timp ce manca un mar...long story short...
dupa 5 minute i was basiclly choking. In fine, stiti sunt momentele alea atunci cand mori cand iti vezi intreaga viata, pai asa mi s-a intamplat si mie doar ca in momentele alea mi-am adus aminte de toate persoanele carora le-am zis "I hope you choke and die" si cat de mult nu-mi place "Alba-ca-Zapada"(povestea).
Eventually nu m-a salvat printul...deh, sunt o Alba-Ca-Zapada moderna...solo!m-am salvat singura.
Take 2: Why me?!
Settings:Duminica dimineata, tot camera lui Nyappy
Starring: Nyappy(main) si nenorocitii de pe MangaTraders.com(main)
Dupa ce Nyappy a invins "Marul", si-a propus sa downloadeze niste manga...asa ca fapt divers adica nu se stie cand pica netu' si n-ai ce face o zi intreaga.
Si incepe Nyappy sa downloadeze. Pe langa faptul a a trebuit sa downloadez fiecare capitol fiindca n-am gasit in volume, si erau 30 de capitole, si n-am put sa downloadez decat cate 2 odata, totul era bine.Dupa ce am biruit 29 de capitole si mai aveam decat capitolul 1 de downloadat(pey am luat-o in ordine inversa), Ghici ce? Le pica serverul...
Incercati sa va imaginati situatia...sa simtiti frustrarea(asta suna aproape zen), visualize the frustration! ei bine, asta nu e nici jumatate din ce am simtit eu!
Take 3: Efecte de criza(sau "Nyappy admits she gives up!")
Settings: Duminica dimineata, barlogul diavolului( a.k.a. camera lui Nyappy dar dupa cate s-au intamplat mi se pare ca emena unde rele)
Starring: Nyappy(main), Youtube(main)
Triing to shake off the frustration, Nyappy goes on youtube to listen to some music....
>>Fast-forward>>
Eram in fata unui filmulet intitulat "Paris For President"... de cand a inceput sa cante am simtit ca facusem o mare greseala...
Era ca si cum mi se inchideau simturile, nu mai stiam ce sa simt, imi venea sa rad de cat de penibil e videoclipu' dar sa si plang fiindca...Dude! ce a ajuns america sa faca...
Simteam cum timpul merge in slow-motion(o da, ce atmosfera de SF). It was like a train wreck, you didn't wanna stare, but you couldn't look away.
AND CUT!!!!
cam asta a fost, dar...Dar...CADOU



Paris For President!
At the palms chilling with the martini
Paris For President!
Your commander in bikini


ENJOY!!!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu