marți, 21 aprilie 2009

Gatul, patratul amoros si invazia chinezilor!

In primul rand, Happy zombie Jesus day!
Si in al doilea rand, Damn!
Am descoperit ce ii lipseste blogului meu(*evil voice* Foolish little brother, you lack p...hatred). O mascota? Nu. Mai multe poze si mai putin scris? -_-"Nu. Hatred? Not exactly, i love hating. Subiecte mai serioase? Bingo. Asa ca da, de maine ma apuc sa scriu despre politica.
Dar pana atunci:
Voi vorbi despre...Frica.
Da, frica. N-o sa spun ce este exact frica, fiindca toata lumea stie ce este. Adica Nyappy a simtit frica, cititori lu' Nyappy(in caz ca exista) au simtit frica, toata lumea stie ce e frica. E ca limba engleza, toata lumea o cunoaste.
Deci, ce o sperie pe Nyappy:

*Ghena de gunoi . De ce? Pai, este un spatiu inchis doar cu 2 bec-uri situate in dreptul fiecarei iesiri, desi ghena este un tunel de cam 30-40 m, iar lumina nu ajunge pana la mijloc unde se arunca defapt gunoiul. Primul lucru care iti vine in minte cand ajungi acolo sunt stirile de la ora 5. Dupa ce ai mers cam 30 de secunde, auzi cum se inchide usa in urma ta, fiindca e cu un arc si nu sta mult deschisa. In momentul ala, pana si decorul din Saw pare mai primitor. Sa nu spun ca o data ce iesi de acolo, te simti ca si cand ai catarat Everest-ul, fericit ca ai ajuns la bun sfarsit si ca esti teafar si nevatamat.
*Parcul Operei. Am uita sa spun ca nu numai seara, si ziua ma sperie parcul ala. Adica de fiecare data cand il vad, adica in fiecare luni, am impresia ca inauntru se ascunde ceva mai mult decat curve si gay.
*Lentilele de contact. Cred ca ma uit la prea multe filme de groaza, dar faza cu lentilele e ca iti bagi ceva in ochi. Nu-mi pasa ca te ajuta sa vezi, ITI BAGI CEVA IN OCHI...It's creepy!
*Un stimat coleg de la a-10-a. Imi pare rau(catre simpatizantii/simpatizantele/prietenii/prietenele lui), dar are fata de psihopat.
*Fetele de la liceele de langa casa mea. Am impresia ca vor sa ma muste de cap. Pana acum nu a fost niciun incident dar nu trebuie sa-mi las garda jos niciodata.
*Etajul 1,2 si 3 al Casei de Cultura a Studentilor.
*Shojo manga.
*Ca daca Apocalipsa ar incepe inaintea orei de fizica, noi tot am face ora.
*Orele gen logica, fizica, chimie, bio, mate.
*Sa merg la medic. Nu conteaza pentru ce este vorba. Cand intru acolo, simt cum brusc m-am vindecat si incepe vestina fraza"Sunt bine, pe bune! Acum, de ce mai exact suntem aici?" care esueaza de fiecare data. La sfarsit, de fiecare data iese ca nu sunt bine, si desi am o chestie minora, ma simt mai bolnava ca niciodata.
*Mintea persoanei care a conceput chain mail-ul ala cu violul si fantomele care o sa te violeze daca nu postezi pe 10 pagini chestia aia sau daca nu il trimiti la 10 oameni.
*Ideea ca am pus la sfarsit o chestie intitulata "Un caz real" care incearca sa ne convinga ca e pe bune.
*Cand imi vad linistita de treaba si deodata suna telefonul.
*Cand mai suna si a doua ora si e aceasi persoana.


The list o meaningless phobias continues...
XOXO,
Nyappy

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu