miercuri, 15 aprilie 2009

'Cuz well behaved women rarely make history.

Cred ca am fantome in casa.
Si nu, Nu"am impresia ca vad oameni pe care prietenii mei nu-i vad", si nu "se trantesc usile cand merg pe hol" si nu "aud voci ciudate cand ascult muzica la casti" si nu "n-am gasit ace in perna" si nu "nu e vorba de un fost iubit/satanist/ciudat care vrea sa se razbune pe mine"
Ps: toate acestea sun citate de pe Paranormal.ro
Deci cum s-a intamplat...
Subsemnata, Nyappy-chan/-dono era acasa. Ea, ca o fetita inocenta, s-a dus sa scoata un ceainic pentru a-si face ceai(like d'uh). And then it happened. Pe bune, n-am crezut ca 3 castoane se pot sparge in atatea bucatele, daca au cazut doar de la jumatate de metru.
Si ce e ciudat in asta?
Ceainicul si castroanele erau pe rafturi diferite. Si in caz ca n-a fost un cutremur concentrat pe dulapul ala, nu-mi explic cum s-a intamplat.
In orice caz, totul e bine cand se termina cu bine, eu am scapat doar cu rani usoare, gen o sgarietura mica in palma fiindca m-a pus Dracu' sa strang acolo.
Acum, Senzational! In direct, mesaj pt fantoma: "Um...Tanti fantoma, daca nu te superi, poti data viitoare sa te razbuni pe niste castroane din plastic? sau pe ceva care nu se sparge? ca ma lasi fara vesela"
--Ps: Asta are deja iz de caz Otv asa ca in caz ca are cineva relatii la televiziune, ajutati-ma sa fac si eu macar 100 de episoade din asta.Va multumesc anticipat!XD
XOXO

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu