duminică, 26 aprilie 2009

Got milk?!

Am imprumutat o leaspsa...cred ca-i leapsa, de la un prieten care mai nou a trecut in grupul bloggerilor.



A to Z thingie
A
-Age:15 in devenire
-Allergic: inca nu
-Animal: nu chiar, am avut un peste si 2 papagali, peste a murit fiindca l-am hranit prea mult si pe papagali prea putin. Observa careva ironia?
-Actors: Julia Roberts, Johnny Depp, Sandra Bullock, Ken'ichi Matsuyama

B
-Birthday/Birthplace: 5 mai, maternitate
-Best Friends: yup, what 'bout them?
-Body Part on opposite sex: parul, ochii
-Best Feeling in the world: cand afli ca animeul/manga ta preferat/a o sa mai aiba un sezon...it makes you feel all warm and fluffy
-Best weather: soare, destul de cald, vant moderat, cativa norisori pe cer
-Been in Love: sort of
-Been on stage?: *nods*
-Believe in yourself: yup, pretty much
-Believe in life on other planets: ya never know...s-ar putea
-Believe in miracles: nope
-Believe in magic: yep
-Believe in God: ce mistic a devenit totul...si sunt de abea la B
-Believe in Satan: nu prea
-Believe in Santa: cred in orice fiinta prietenoasa care aduce cadouri
-Believe in Ghosts/spirits: yup
-Believe in Evolution: maybe

C
-Candy: yup, de toate, cat mai colorate daca se poate
-Color: Nyappy red(am denumit-o dupa mine, e un fel de rosu portocaliu dar nu e chiar caramiziu, e caramiziu rosiatic, dar totusi poate fi incadrat in categoria "Rosu", deci nu e foarte portocaliu), gri, negru, bej, sometimes-verde,albastru si alb
-Cried in school: yep, eram clasa a 2-a sau a 3-a
-Chocolate/Vanilla: both, please!
-Chinese/Mexican: Chinese(Fraza mea semnatura*sigh* You mexican!)
-Cake or pie: de care placinta? in caz ca nu e cu branza sau cu dovleac, ambele!!!
-Countries to visit: Japonia, China, Korea, Finanda, India

D
-Day or Night: Night
-Danced: yup, nu prea des dar da
-Danced in the rain?: topait in the rain, nu era chiar dansat
-Danced in the middle of the street: yup

E
-Eggs: omleta cu sunca, ciuperci si cascaval, sau fierte in salata de creveti sau de ton..yummy!
-Eyes: 2, cred
-Everyone has: a weird side, of yeah, you heard me, everybody is somehow freaky
-Ever failed a class?: incerc sa nu

F
-First crush: cand eram in gradinita
-Full name: Ioana-M...something nu mai stiu cum, dar se rezuma totul la Nyappy
-First thought waking up: cat e ceasul? am timp de un episod din Air Gear?
-Food: mancarea picanta, sushi, dulciuri, weird stuff
-Fruits: capsuni, mere-sometimes, mandarine, pepene verde, zmeura

G
-Greatest Fear: inca mai caut, PS: i'm starting to become paranoid
-Giver or taker: it depens on what you give and what you take
-Gum: orbit albastru inchis, bilute colorate cu gust de mere sau imitatia aia de ciocolata, guma din interiorul bomboanelor pe bat
-Good luck charms: am pandantivul meu norocos, insigna mea norocoasa, carnetelul meu norocos, geanta mea norocoasa, perechea mea de tenisi norocoasa, ceasul meu norocos,etc.

H
-Hair color: şaten deschis
-Height: 1,80
-Happy: yup, very, i take happy to another level, that's why i'm Nyappy!
-How do you want to die: intr-o misiune super secreta, si sa devin eroina nationala dupa, sa se faca o zi in care sa fie sarbatorite faptele mele eroice, si sa am o statuie undeva in centrul vreunui oras
-Hate: animezup.com

I
(In guys)
-Ochii: 2, ei bine poate sa aiba si unul atata timp cat poarta un petic pe ochi sau niste bandaje, nu-mi pasa
-Hair Colour: habar n-am, preferabil roscat
-Height: asta chiar nu conteaza, adica daca ne intelem bine ce conteaza sa fim "the best looking couple" adica nu este o regula ca: "daca un cuplu e super dragut, o sa fie mai fericiti", nu?
-Clothing Style: fara tricouri pe care sa scrie "De puta madre", "Gigolo italiano 2 centi", "Dani&Gabi", "Armani", etc etc...um si nici pantaloni de trening si pantofi de lac, fara ochelari de soare in casa
-Characteristics: otaku, amuzant, cute, playful, optimist, sincer, un pic clueless dar nu foarte, etc.
-Ice cream: Menta cu ciocolata, cocos, inghetata din aia care ar trebui sa aiba gust de chestii den snickers, twix, etc, cirese amare, o chestie rosie cu gust de guma de mestecat...habar n-am ce era dar era geniala
-Instrument: de scris?

J
-Jewerly: cercei, multi diverse modele si materiale, ceasul meu norocos, pandantivul meu norocos, bratara/bratari sometimes, si ocazional margele
-Job: full time taietoare de frunze la caini, part-time designer de accesorii, part-time comic artist(nu-s chiar comics, o sa devina)

K
-Kids: no thanks
-Keep a journal?: nope, but i have a blog, in case you didn't notice

L
-Love: chocolate, anime, manga, dulciuri, shopping, cartile scrise de Koji Suzuki si manga de Minami Haruka, comediile care raman amuzante pana la sfarsit
-Letter: nu prea scriu
-Love at first sight: i don't belive in it

M
-Milk flavour: caramele, ciocolata, cafea cu lapte
-Movie: horror, drame, thriller, mister, comedii, parodii, animatie(cateodata, daca sunt filme dupa animeuri sau chestii de genul asta), filme realizate dupa vreo manga(like: filme dupa death note, DBZ,etc)
-Marriage: Love and marriage, love and marriage...lalalala, am uitat versurile TT_TT
-McD's or KFC: KFC

N
-Number of Piercings: 2
-Number: 5, 12, 17(observa careva cat de matematica e treaba?)
-Nickname: Esme, Bad Bunny, Bunnylicious Dudette, Teh Chibi-hime, Usagi

O
-One wish: sa devin mangaka

P
-Place you'd like to live: intr-un apartament din centrul Tokio-ului sau undeva in/langa Akiba
-Pepsi/Coke: ambele

Q
-Questionnaires: Anytime, honey!

R
-Reason to cry: sfarsitul de la Ouran High School Host Club, L:Change the World, cand isi ia bataie Ikki si Air Gear, Flash-backurile din D Gray-Man(unele)
-Roll your tongue in a circle?: asta e un fel de "Zi zau cu limba intre dinti" in engleza?

S
-Song: Gorillaz-Kids with guns, Placebo-36 degrees, Maximum the hormone-What's up, people?!, primul ending de la Full Metal Alchemist
-Shoe size: 39, 39 si 1/2, 40 dar am si pantofi 38 care imi vin...ceea ce-i ciudat
-Slept outside: nu cred
-Seen a dead body?: i think so
-Shower daily?:yep
-Sing well?: da, daca vrei sa spargi geamuri si nu sti cu ce
-Scientist need to invent: the perfect anime

T
-Time for bed: undeva intre 00:00 si 2:30
-Thunderstorms: and..?
-Touch your tongue to your nose?: nu merge

U
Understanding: sometimes

V
-Vegetable you hate: urzicile, castravetii
-Vegetable you love: rosiile, ciupercile, algele(in salata)

W
-Weakness: bishies
-When you grow up: i wanna create the best manga, or open a candy store
-Who makes you laugh the most: dunno
-Worst feeling: despair!!!
-Where do we go when we die?: to a better place(where hopefully there is manga)
-Walk with a book on your head?: yep...it's easy

X
-X-Rays: FTW?!

Y
-Year it is now: 2009, nothing special, really

Z
-Zoo animal: panda
-Zodiac sign: Taur(zodiacu' normal), Caine(in ala chinezesc)

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu