duminică, 21 februarie 2010

Draga omule,

Constat cu stupoare ca toata lumea are subiecte mai profunde decat ale mele. Ma situam acum cateva zile la o șueta cu doi oameni care, pesemne respira numai filozofie greaca si pentru care a te relaxa inseamna neaparat sa stai in penumbra, intr-o camera victoriana, pe un fotoliu din piele ecologica [pentru ca doar eu sunt monstrul ala, caruia nu-i pasa de delfini], cu un halat si papuci cumparati la suprapret, cu o cana cu ceai de musetel in combinatie cu tipul x+1 de iarba exotica culeasa cu mana stanga doar din zonele umbrite ale Alpilor, citind o carte fara un "plot" prea bine conturat, dar care ori a primit enșpe-mii de premii pentru beneficiul adus omenirii, ori este ceva cu care te-ai putea lauda pe viitor. Deci, discutam cu aceste 2 persoane despre blogguri, adica dadeam sfoara in tara ca am inceput sa mai scriu [pen'ca daca nu-mi fac singura reclama, viata e greu, omatul mare, s.a.m.d.] . Am impresia ca lumii ii place sa ma vada luandu-ma de alta lume, ca altfel nu-mi explic.[ a se intelege ca am fost intrebata "Dar de ce?" atunci cand am detaliat subiectul postarii anterioare].
In principiu, mai am nevoie de o pipa si o barba ca sa pot scrie ceva filozofic despre viata. Imi lipseste un decor dramatic in camera. Jumate din fetele handmade din Bucuresti au genti din acelasi material din care am eu perdelele, deci nicio lumina translucida nu se strecoara la mine-n camera. De la mine din camera nu se vede neantul "din ochii tai"[prostule!]. Cand intru in casa nu ma intampina un aer glacial, ci vantul schimbarii insuflat de mama, care ma intreaba ce culori de gresie s-ar potrivi in bucatarie. Nu ma simt singura o data cu caderea serii. Nu sufar permanent. Nu sufar din dragoste. Mi-e mila de tine, dar de mine mi se rupe sufletul. Paharul de 400 ml are doar 200 ml de apa in el [sau cel putin, cred ca e apa].
Pentru a-mi sustine in continuare ideea ca "N-avem subiecte profunde".
Vreau sa dezbat, asta:

" astazi la ora 01:30[tinand cont ca a fost trimis pe la 9 dimineata, trebuie sa fi fost vorba de ora 13:30; deci "you just lost the game" in caza ca erai la slujba de duminica la ora aia] va aparea cineva pe care iubesti foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte mult [doar pentru cei de la 24 de foarte in sus] la tine la scoala[intr-o zi de duminica, foarte inspirat de altfel. Cred ca toata lumea merge duminica sa viziteze scolile, pentru ca le-a zis un mass sa faca asta],casa[stalker, much?],gradinita[iubesti pe cineva 24 x foarte mult cand esti la gradinita?],parc [tare-as vrea sa-l vad incercand. In ideea cam nu detin niciun parc si traiesc intr-o zona inconjurata de spatii verzi]etc.Daca nu trimiti acest mesaj la [8 oameni cu care ai iusit la o bere] [7 persoane care tin cu echipa adversa la fotbal] [6 vecini] 5 prieteni 4 amici 3 rude 2 colegi de clasa si la persoana iubita acesta si celalalte persoane de care te vei indragosti iti vor da palme cu nemiluita si ele se vor saruta saruta pe gura cu alti iubiti [alti iubiti de ai tai? In conditiile in care, nu mi-au placut decat tipi pana acum, si nu cred ca-mi vor placea decat tipii de acum inainte, ce se va intampla? Da homosexualitatea in bucuresteni?]in fata ta [si daca se pupa-n spatele tau e deranjant] foarte foarte foarte foarte foarte foarte amoros. [deci nu foarte amoros daca tu ii placeai de 24 x foarte mult] "

In principiu, am terminat.
PS: Ma "cenzurez", sort of, de acum inainte, dar la "Femeia pruna" tot nu renunt. Mi-a luat 2 ore sa schimb toate taggurile, omule!

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu