duminică, 7 februarie 2010

Bun de nimic, in stare de orice

Ultima zi de vacanta. Ninge in draci. Doar clasele 1-8 se inchid maine. Ce sa zic, visul oricarei persoane care maine va trebui sa mearga o ora doar ca sa ajunga la statia de autobuz.
Sa speram doar ca nu ma dezintegrez atunci cand o sa intru in contact cu aerul proaspat, liber, neconstrans de peretii blocurilor comuniste si a restaurantelor chinezesti specializate in shaorma, distribuite in mod uniform, la mine in zona, dupa tiparul Bloc-shaormerie-bloc-shaormerie.
Pot sa spun totusi ca mi-am petrecut vacanta ca o campioana.
A se intelege ca am fost bolnava pe toata durata vacantei.
Deci, ghid de supravietuire in salbaticia unui apartament cu 4 camere [sau mai mult, patru camere nu sunt intotdeauna numai patru]
*Failzilla iti este cel mai bun prieten. In fine, genul de prieten care ti-ar fura iubita, busi masina si apoi ti-ar cere banii pentru benzina, pentru ca atunci cand i-ai imprumutat masina, rezervorul era pe jumatate gol. Sa zicem doar ca are exact consistenta unu prieten: traiesti momente bune alaturi de el [atunci cand li se blocheaza serverul, de exemplu] si momente mai putin bune [atunci ca afli ca briosa care re reprezinta e un amestec de frimituri de paine cu secara si apa, puse intr-o forma de briosa, cu unde de alune pe deasupra]
*Deviante, Twitteri si Facebookuri , siteuri care pun lumea in miscare. Chiar o pun, e foarte interesant sa vezi cum lumea poate omora 6 ore facand aproape nimic, ca apoi sa se vaite si sa se bata cu pumnu-n piept in legatura cu importanta inventiei lor. Screw world peace, screw time travelling, screw global warming! We have exactly what you're looking for!!!



100% reclama, nemascata, necenzurata, fara conservanti sau aditivi alimentari. Ca sa nu se mai zica [cacofonie] ca n-am suflet. Si nici n-am cerut niciun ban pt ca-i fac reclama.

* Atentie, musc! sau mai degraba dau ordine. Nu stiu exact care din ele este. Pesemne una din zilele astea imi voi face o gaura in pantaloni pentru a avea coada mea pe unde sa iasa. Totusi, nu ma deranjeaza atat de mult atentia care-mi este acordata, mai nou, din parte unor persoane care respira pe gura, cat ma deranjeaza parerile nefondate ale unora...hai sa le spunem "mentally challanged"[a se citi "idioti" sau "Ana din Fail Order"]. Ca sa inchei in aceasi maniera in care am inceput, iti ordon sa clipesti si sa inspiri niste aer, sau ce inspiri tu deobicei!




Concluzia acestei vacante este


Titanic in mizerie

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu