sâmbătă, 13 februarie 2010

First, second, third, FUCK U!!!

Intarzii.
Sa intarzii.
As intarzia.
Intarzie!!!
Intarziand.
Intarziata.
De intarziat.
A intarzia.
Conjugarea lui Hajime.


A se aprecia faptul ca am facut curatenie in tagguri si am evoluat din "Nyappy-chan" in Hajime. Sunt un altfel de pokemon acum. Cheers!

In sfarsit, incep sa observ si eu cat de bizara e viata. Banuiam eu dinainte ca e ceva pestos cu ea, dar acuma cred ca pot costrui si teoreme pe baza acestui lucru.

O anume statie de dupa IOR, avand ca instrument de masura saptezeciu: Personajul principal statea si reflecta la faptul ca s-a dus sa-si ia materiale pentru rochie, n-a gasit materiale, da' nici prea multi bani nu mai are acum. La cateva scaune departare de scaunul meu [ca sa nu zic "in fundul autobuzului"] statea un mosulet, haisaizicem "nea Gogu", si o babeta, haisaizicem "tanti Ecaterina de la etajul 3". Nimic straniu, nimic neobisnuit, pana cand Gogu, rabufneste cu insufletire intr-un "Ce maini frumoase ai!" catre tanti Ecaterina. Eu ma intorc, constientizez entuziasmul cu care mosuletu' a zis asta. Ma mai intorc o data, observ ca babeta purta manusi. Inca nu stiu cum sa interpretez asta. Hai sa presupunem doar, ca el stia ceva ce noi nu stim.

La Universitate: Un tip, care semana cu mos Craciun, sau Dumbledore, inca oscilez intre aceste 2 personaje, parea foarte indignat si tipa la trecatori "Ia-uite, Pizda, pizda, pizda!". Deci am facut ce-ar face orice om normal, m-am holbat la el, gandind: "Subiectul nostru e in miscare, acum cateva luni cred ca am trecut pe langa el in drum spre liceu".

La Cismigiu:As mintii cu nerusinare daca as spune ca s-a intamplat ceva paranormal pe acolo. Am stat in frig, asteptand autobuzul, cam un "My Sweet Prince" si jumatate din "Narcolrptic", dar jur ca am petrecut mai mult de 20 de minute acolo, frate! In principu, ce e nasol la asta? Daca excludem faptul ca purtam haine, carora si daca le dadeai foc nu te-ar fi putut incalzi, nimic. A se intelege ca "I shitted bricks", de frig ce imi era, vazand cum prin fata-mi trec doar 66-uri si 92-i.

Acasa: Șoc! Decoratiuni noi. Tinand cont ca nu tin minte sa ma fi apucat de redecorat in timpul noptii, merg direct la sursa. Mama!!! Care era foarte fericita de altfel. Imi spune ce-a facut, ii spun ce cred, se supara pentru ca are impresia ca nu-mi place, schimb subiectul pentru ca imi plac in egala masura ultimele 10 feluri in care am redecorat sufrageria luna asta. Sper totusi sa nu ma trezesc intr-una din zile cu un vortex in sufragerie, doar pentru ca felul cum se invarte se potriveste cu canapeaua.

0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu