miercuri, 17 februarie 2010

Esti psihedelic, copilule?

Nu-mi plac diminetile.
Nu neaparat din cauza faptului ca in fiecare seara imi propun "In seara asta o sa dorm mai mult" si esuez. Ci din cauza faptului ca diminetile ma fenteaza mai mereu. Mai exact, atunci cand sistemul meu apasa pe "snooze" in ideea "5 minute, doar 5 minute, Doamne, te rog!", timpul imi face in ciuda, astfel cand ma pregatesc pentru un al doilea "snooze" ma confrunt cu faptul ca a trecut o ora si am de ales intre "hai in ca, cinci...zeci de minute, 2-3 absente, o cearta cand ma intorc acasa, minus o scutire, o cearta candva in viitor pentru ca nimic nu moare, totul se transforma" sau "ma metamorfozez afara din camera acum, 0 absente, 0 cearta, 0 scutiri folosite, o cearta pe viitor pentru ca nimic nu moare, totul se transforma".
A se intelege ca cea de-a doua varianta castiga intotdeauna. Astfel, eu, la 8:30, sau mai rau, strabat casa ca un zombie, incercand sa ajung la bucatarie. Scopul: CAFEA. Licoarea Zeilor [cea de-a doua licuare a zeilor pentru ca am impresia ca prima era nectaru'. Parca asa zicea in "Legendele olimpului"; plus, ca imi e tare greu sa imi imaginez ca Zeus/Hades/Hefaistos/Hera/Atena/Afrodita/Pana Mea, de dimineata, inainte sa-si puna coronita si sa accepte ofrande, isi pun o cana cu cafea si citesc "Libertatea"]. Aurul negru [Nu, chiar nu beau petrol. Petrol sau...

Da, aurul negru...

Uneori, astrele imi surad si am deja cafeaua pregatite. Alte ori, astrele chicotesc, si trebuie sa-mi fac singura cafeaua. De cele mai multe ori, astrele se caca pe ele de ras atunci cand vad ca am ramas fara cafea; moment in care eu ma retrag invinsa din bucatarie si imi recalculez optiunile.

Cam asta am eu de spus despre cafea. Prin intermediul lu' "Unica", sau al "Unicei", voi afla ce spune cafeaua despre mine.

Ca parantez, cred ca mi-am gasit o a doua Kudika. Frumusetea, totusi, este ca Unica ma vrea "asa cum sunt eu" [asa cum esti tu, in fine], pe cand Kudika ma vrea sexy. In caz ca si-ar scoate si Kudika o revista pe fartie ar fi un fel de surori gemene, pentru ca si Unica ne imbie cu reclame catre hoteluri luxoase din Paris, sondaje de opinie despre metrosexuali romani celebri si au pretentia s-o citim cu scopul de a sti daca sau nu sa facem sex. Way to go!

A se intelege ca felul cum beau eu cafeaua este direct proportional cu felul in care face mama cumparaturile. Deci, am o personalitate corcita. Trist!

Cafea neagra

"Băutorii cafelei simple[...], au un stil de viaţă minimalist şi pragmatic" In principiu, minte. In principiu, imi plac detaliile . In principiu, nu beau cafeaua cu zahar, daca n-avem lapte, n-o beau nici cu lapte. Deci sunt minimalista[tussine si hanorace cu stelute, frate!] si pragmatica in acele zile. "Întotdeauna găsesc calea cea mai scurtă către destinaţie" , dar din pura paranoie, am cateodata impresia ca [curcubeu] calea scurta, e scurta dintru-n motiv: e inundata, are gropi, e o infundatura, e prin Pantelimon, etc. Deci, merg pe calea lunga. Nu risc.

Cafea cu lapte

"Sunt precupaţi de propria înfăţişare şi să fie plăcuţi de cei din jur aşa că uneori acţiunile lor au scopul precis de a-şi face publicitate pozitivă." Nu-mi place sa recunosc, dar da, e adevarat. Totusi..." Un şef care bea cafea cu lapte nu va folosi tonul autoritar pentru a se impune, ci va alege calea paşnică, poate chiar copilăroasă." Eu nu cred ca l-as pune in situatia de a folosi un ton autoritar. Criza economica e-n floare.

Urla somaju-n noi, shalalala, si cu el urlam si noi, shalalalalala!

Ma voi abate un pic de la subiect pentru a spune" Detest Cappuccino , cu o pasiune greu de imaginat". E doar o cafea cu lapte peste care s-a presarat niste cacao. Nu iti comanzi o cafea cu lapte cand iesi in cafenele, iti comanzi un Latte, asa cum nu-ti comanzi un accat de cafea fitzoasa la supra-pret, iti comanzi un Cappuccino.


0 ...sau mai rau:

Trimiteți un comentariu